Onderwerp: Stapelen
Dames,
Ik ga een bruidstaart 5 hoog maken. Ik wil ze in principe "gewoon" stapelen, dus geen standaard of zo. Ik wilde de cut edge onderborden van de webshop gebruiken. Zijn deze stevig genoeg of zouden jullie het anders doen??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Stapelen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames,
Ik ga een bruidstaart 5 hoog maken. Ik wil ze in principe "gewoon" stapelen, dus geen standaard of zo. Ik wilde de cut edge onderborden van de webshop gebruiken. Zijn deze stevig genoeg of zouden jullie het anders doen??
ze hebben ze geloof ik niet in heel veel maten he? kom je dan wel uit?
ik kan je verder niet helpen met of t stevig genoeg is. ben nog nooit hoger gegaan dan 3.
Ik lees even mee, want ik moet wss ook een 5 lagen taart maken.
Ik dacht eerst aan de cakeboards, die zijn in iedergeval wat steviger, en dan met stokjes stutten.
Ik lees even mee, want ik moet wss ook een 5 lagen taart maken.
Ik dacht eerst aan de cakeboards, die zijn in iedergeval wat steviger, en dan met stokjes stutten.
Inderdaad ik heb hem ook nog niet hoger dan 3 hoog gemaakt maar dacht gelijk ook aan de cakeboard. Die van 3 mm dan en dan houten stokjes.
Succes ........ is een hele uitdaging een bruidstaart
Ik zou ook de cakeboards van 3 mm gebruiken en dan in de ondeste taarten die plastic (holle) deuvels van Wilton doen, die zijn behoorlijk breed en houden echt heel veel gewicht!
Sukses, ik vond 4 hoog al heel eng, durfde hem/haar ook niet meer op te tillen :-D
voor mijn 4 laags stapel (3 lagen plus een barbie ) heb ik goudkartonnetjes gebruikt
die zijn net wat dikker en ondersteund met de duvels van wilton (die gebruik ik zowiezo altijd )
en dat was echt heel stevig
voor mijn 4 laags stapel (3 lagen plus een barbie ) heb ik goudkartonnetjes gebruikt
die zijn net wat dikker en ondersteund met de duvels van wilton (die gebruik ik zowiezo altijd )
en dat was echt heel stevig
hoe plaats je je langste dowel? maak je er een scherpe punt aan die door het taartkarton heengaat, of maak je van te voren al een gaatje in het taartkarton?
k wou eigenlijk een nieuw topic starten, maar staat hier volgens mij ook goed.
bedankt
ik doe geen douwel door de hele stapel heen ...
gewoon de douwels op maat snijden en daar je volgende taart op (met taartkarton )
en zo stapel je door
ik heb die taart wel zelf bezorgd
en dat vond ik doodeng maar niks is gaan schuiven ofzo
Ik las dat iemand elektriciteitsbuis gebruikte om haar taarten te stapelen. Kost bijna niets (bouwmarkt) en je kunt ze op maat maken! Ikzelf heb nog geen ervaring, maar dat zal niet lang duren! Succes in ieder geval.
Ik las dat iemand elektriciteitsbuis gebruikte om haar taarten te stapelen. Kost bijna niets (bouwmarkt) en je kunt ze op maat maken! Ikzelf heb nog geen ervaring, maar dat zal niet lang duren! Succes in ieder geval.
Ja, als je de buizen van Wilton ziet, zijn precies hetzelfde, alleen wit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Stapelen