Onderwerp: welke vulling ?!?!?!?
Hoi,
Ik heb via de zoekfunctie al gezocht maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer.
Vrienden van mij gaan 25 september trouwen en hebben mij gevraagt of ik hun bruidstaart wil maken. helemaal top vind ik dat dus heb ja gezegd. gelukkig is het maar voor 40 personen want anders had ik het echt niet zien zitten hoor want we zijn zelf ook uitgenodigd heel de dag.
Nou heb ik wel al het een en ander gevonden maar ik blijf maar met de vraag zitten welke vullingen. het word waarschijnlijk een stapeltaart van 3 of 4 lagen en dan inde vorm van koffers. hun willen graag villingen met een fruit smaak. maar welke kan ik nu het beste nemen ik moet ze waarschijnlijk de dag ervoor al af hebben, ivm dat we zelf ook zijn uit genodigd.
Wie kan mij helpen.. ik wil wel nog een proef avond doen met die kleine boltaartjes en verschillende smaken zo dat ze zelf iets kunnen kiezen..
Ik hoop echt dat jullie me willen helpen want ik weet gewon niet meer zo goed welke vulling en eiegenlijk ook hoe ik ze het beste kan bewaren dan..
alvast bedankt groetjes Pas.
kijk ook ff op : http://www.mijnalbum.nl/Album=QJTZX8R4