Re: mopsentaart 3D
die is zoooooooooooooooooo leuk.
toppie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mopsentaart 3D
Ik heb me serieus even afgevraagd waar de taart was 

WOW!!!!!! Heeeeel mooi
Niet lachen? Ik ben diep onder de indruk!
Errug mooi gemaakt!
Iedereen bedankt voor de geweldige reacties!! Jullie hebben mij weer helemaal blij gemaakt!!! Ik zie trouwens hele leuke smilies over het forum voorbij komen... joost mag weten waar die vandaan komen... want ze staan niet in mijn rijtje... maar die van pooh hierboven is echt geweldig!! haha!
TNX!!!
Wauw, super mooie taart.
Beetje late reactie zie ik ....
Maar wat is ie mooi zeg !
Mijn dochter staat hier naast me en zegt ook al : "Is mooie hondje"
Anders zegt ze altijd erachteraan: "taartje eten" maar deze keer niet , hoe zou dat komen ?????!!!!
ik ben ook blij met de tweede foto, dit is echt prachtig zeg! heel knap gedaan hoor.
Dit is ware kunst.
Wauw, prachtig gemaakt zeg! Net echt, hier zou ik echt geen mes in durven zetten.
superknap gemaakt, echt heel gaaf!
Even speciaal voor ingelogd! Wat een ongeloofelijk mooie taart/creatie!!!
Wooww echt waanzinnig
Echt stoer!
Wauw, wat een supersupersupersupersupermooie taart. Wat ontzettend knap gemaakt zeg!
Zoooo zeg, dat heb je mooi gemaakt!!
Ik vind hem super!
Mopsen zijn niet mijn favo honden, maar deze is geweldig! 
pfoe, dat doe ik je zeker niet na!
Wat een gafe taart, zo mooi gelukt het lijkt net een echte!!
Jeetje....ben er even stil van. Superknap gedaan zeg.
Aaaaaaw, wat een schatje!!
Super mooi gemaakt! Lijkt net echt, hebben de mensen de taart echt opgegeten???? Of hebben ze het onder een stolp bewaard?
Helemaal geweldig!!!!!!! 
Ik kreeg vandaag een hele lieve mail.. ze vonden hem zo geweldig! Iedereen had zoiets van hoe is het mogelijk.. Alleen... wilden ze hem niet eten!! te zonde! (ik vind dat ergens toch wel jammer... hij is toch om te eten.... en ook heeel lekker..) Hij heeft voorlopig een plaatsje in de woonkamer gekregen.. en ik had al het idee dat ik echt een huisdier meegaf.....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mopsentaart 3D