1

Onderwerp: Vijf jaar getrouwd, dat verdient een bloemetje!

Van de week had ik vakantie, dus tijd om zomaar te zitten freubelen. Had deze taart eigenlijk gemaakt voor de trouwdag van mijn ouders, maar bedacht later dat ik 'm ook kon trakteren bij Italiaanse les voor onze eigen trouwdag. 5 Jaar alweer!
Maar vandaar dus de '39' in het midden. Heb die wel veranderd in een 5 maar geen nieuwe foto's gemaakt, deze waren juist zo goed gelukt...
Taart is kwart chocoladecake driekwart brownie van die snel klaar Homemade-pakken (voor herhaling vatbaar!), gevuld met chocosaromaslagroom en caramelbotercreme. Had 'm ook getrempeerd met Liqor 43, maar denk dat dat allemaal alweer vervlogen was want was niks van te proeven!!
http://i44.tinypic.com/25ph648.jpg

Er staat nu een vanillebiscuit uit te dampen; ouders wilden toch wel graag een taartje voor hun trouwdag!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

2

Re: Vijf jaar getrouwd, dat verdient een bloemetje!

Leuk!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

3

Heel vrolijk!  :Y

4

Heel mooi

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

5

wauw mooooi heel leuk zo die bloemen hoor, gefeliciteerd

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

6

Leuk hoor!

Groetje,
Toetje

7

Heel leuk!

8

Mooi vrolijk taartje! En een mooi detail die hartjes in het midden van de bloemetjes!

9

Wat een vrolijke bloemenpracht!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

10

Lekker vrolijk taartje!