Onderwerp: vraag cars toppers...

Heey meiden, ik ben op zoek naar taarttoppers van cars maar dan de goedkopere varianten... Ik heb bestellingen voor cars taarten maar mensen willen geen 10 euro voor autootjes betalen en dan ook nog eens de verzendkosten erover heen van bijna 7 euro... Maar ze willen dan wel de autootjes zelf houden dus ik kan ze ook niet als borg doen dat ik ze weer terug krijg..

Snappen jullie het nog een beetje? Ik hoop dat iemand me kan helpen aan een winkel/site...

Groetjes Angela

groetjes Angela

2

Re: vraag cars toppers...

Kan je het autootje niet zelf maken van marsepein/fondant?

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

dat zou wel het goedkoopste zijn he, maar ik ben pas begonnen en een bliksem autootje maken lijkt me nog niet aan mij besteed... Maar bedankt voor het meedenken in ieder geval!!!

groetjes Angela

4

bij de intertoys zijn de cars autotjes 7 euro

5

Ik heb bij Bart Smit malletjes gekocht. Ze zijn eigenlijk bedoeld om gips in te gieten, maar werkt met marsepein prima. Een setje met twee malletjes kosste meen ik 6,95 of 7,95.
Ik heb hier laatst een taart voobij zien komen waarop ze staan.

6

misschien zijn er bij action ook wel cars autootjes te vinden.

het zou ook helpen om te weten waar je woont.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

dacht dat dat bij mn naam e.d stond... Mijn excuses.. Ik woon in wolvega (vlakbij heerenveen)

Bedankt voor het meedenken dames!!!

groetjes Angela

9

Weet niet of je ze nu nog nodig hebt? Bij Action boven op de smarties zit een zeer bruikbaar carsautotje. Je kunt zelfs kiezen welke je wilt!

groetjes Syl

oke, dank je wel syl! ik zal eens gaan kijken...

groetjes Angela