1 Laatst bewerkt door smarianne (26-04-2009 21:33)

Onderwerp: Sweet sixteen

Maar dan in het icy blue, voor mijn nichtje of zoals we het hier noemen tante sizzer. Wilde beetje in de stijl van haar nieuwe kamertje maar dan moest de taart zelf grijs of zwart worden en dat vond ik toch geen leuke taart kleuren.
Heb nou wel het nut ontdekt van flower paste en gum paste dankzij theeleut Astrid. Helaas had ik geen gumpaste in huis dus heb ik flower paste gebruikt voor de lacy cutters wat niet echt ideaal werkt, bleef toch wat rafelig. Volgende investering is gumpaste of de traganthgom, gum?
Hengsels van het tasje braken dit x die heb ik aan elkaar vast moeten plakken. De toppers zijn allen van fondant gemaakt. De 16 zit ijzerdraadje bij tussen en heb ik in rietjes in de taart gestoken  (uiteinden van de ijzerdraadjes dubbel gevouwen)en die beetje opgevuld met icing. Werkt prima.

Jolanda!!! Voor het eerst in je bakblik(ken) gebakken. De kleinste maat. Wat zijn die enorm hoog he?! Heerlijkst makkelijk werkt dat. De onderste vorm heb ik al es op marktplaats weten te scoren voor habbekrats ;) Maar die is zo hoog niet en kon ik helaas ook niet verhogen met bakpapier :(  Werkt wel maar niet perfect.

Vulling op verzoek aardbei bavarois en aardbei jam.

bladiebla.....hier komt ie
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UBARV8X8.jpg

Vergeet ik nog helemaal te typen...tips en commentaar zijn welkom

2

Re: Sweet sixteen

Leuk gedaan! Vooral die tas, die schoenen en die 16 bovenop. Hier is ze vast heel blij mee!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

Heerlijk die sweet sixteens...Mooi gemaakt!

4

Heel mooi. Gave kleur ook!

Groetjes Elise

5

o super gaaf leuk gemaatk mooi dat grote rechtop staande 16 heel gaaf

6

Super! Hartstikke leuke sweet sixteen taart :D

Groetjes Laura!

7

Wederom een prachtige sweet sixteen. Wel een weekje voor je! Prachtige schoentjes. Jij hebt deze vorm blik al gebruikt, ik nog steeds niet....Goeie kleurcombi ook. Grijs/zwart is toch wel anders ja, maar zo past het wel in die sfeer.

Groet, Jolanda

8

Wat een super taart zeg de schoenen zijn geweldig mooi!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

9

Wat een mooie!!

10

Hij is helemaal leuk! En mooie kleurencombi ook. Beter dan grijs of zwart inderdaad ;)

11

Heel leuk!

12

Prachtig!

13

Errug mooi gemaakt! :thumb:

14

goed gedaan! Ik ga mij binnenkort ook aan een tasje wagen. Deze is superleuk!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

15

Gave kleur zeg! Leuke taart geworden!

16

wauw heel mooi gedaan :thumb:

17

Heel mooi gemaakt!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

18

Mooie stapel...en de kleur is prachtig net als de bloemen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

19

Wauw! Schitterend!!!

20

mooie taart!! Schoen ziet er prachtig uit.