Onderwerp: mijn eerste workshop
gegeven voor mijn vriendin en haar zus en moeder. In plaats van kadootjes gaan ze met zijn 3-en 3 keer in het jaar wat freubelen. Dit keer hadden ze besloten om Mechelina te trakteren op een workshop boetseren met marsepein. Gisteren was dan de try-out, had zelf al wel wat zitten freubelen wat ze wilden graag een lentethema. We zijn begonnen om 13.30 uur en waren ongeveer klaar om 18.30 uur, maar het was dan ook wel erg gezellig. Heb er zelf ook heel veel van geleerd, en ze vonden het helemaal geweldig!!! Ik had een kleine vergoeding gevraagd voor de marsepein maar dat vonden ze veel te weinig dus ik kreeg meer dan was afgesproken. Veel te gek natuurlijk , want ze is tenslotten mijn vriendin, maar ja, ze wou niet horen dat ik haar tegensprak
Het tafereeltje was nog niet helemaal af, maar ze hadden nog meer op het programma staan.
Hieronder de resultaten:
Mijn voorbeeld boetseersels:
en de resultaten van de meiden:
deze was van Patricia: (mijn dochter heeft geholpen met de vlinders)
het resultaat van haar zusje Mechalina
en het resultaat van haar moeder. Hier hadden we veel schrik om omdat Greet altijd aan het beeldhouwen is, en regelmatig haar poppetje geweld aandeed, waardoor ze helemaal vervormd was, maar het resultaat mocht er best zijn vonden we:
Bedankt voor het kijken!!!