Onderwerp: StarWars-stapel
Voor de verjaardag van Tristan natuurlijk een Star-Wars taart. Yoda (die bovenop staat) had ik al gemaakt op de fr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » StarWars-stapel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de verjaardag van Tristan natuurlijk een Star-Wars taart. Yoda (die bovenop staat) had ik al gemaakt op de fr
Mooi gedaan hoor
Heel mooi gedaan!
ohhh die is gaaf geworden zeg was al benieuwd wanneer we yoda te zien kregen
Ik had al zitten zoeken Karin...:D:D:D Maar je hebt weer aardig je best gedaan zeg...jeetje wat gaaf....daar zal Tristan blij van worden :D:D
Ook je traktaties vind ik zoooooo gaaf....ik mag ook bijna aan de gang voor Sylke
maar die wil het liefste chips trakteren........:D
Leuk om de taart die bij die leuke cc's hoort te zien! Is dit je eerste drie-lagen-stapel? Leuk gedaan, hoor! En papa zeker jaloers...hihi...
Heel gaaf gemaakt!
mooi gemaakt hoor Jabba is ook stoer gelukt!
Ziet er gaaf uit
Welke maten bakvormen heb je gebruikt?
Eeen hele mooie Star Wars stapel,maar dat is Yoda niet die erbovenop staat,maar Jabba de Hutt!!!!
Mooi gemaakt hoor!! En het is idd Jabba!
Welke maten bakvormen heb je gebruikt?
Onderop 22 cm, dan 17 cm (allebei met verstelbare bakring) en bovenop 12 cm (klein springvormje).
Eeen hele mooie Star Wars stapel,maar dat is Yoda niet die erbovenop staat,maar Jabba de Hutt!!!!
En het is idd Jabba!
Zo, jullie zijn wakker zeg! Ikke blijkbaar niet ! Het is natuurlijk Jabba, ik heb geloof ik een beetje te gehaast gepost....
daar zal Tristan blij van worden
Ja, hij vond hem wel goed gelukt, maar hij had gelijk commentaar op
leuke taart!!!
Gave stapel!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » StarWars-stapel