Onderwerp: Nieuw en verslaafd!
Hallo
Ik ben Kim (28 jaar) en ik heb het virus te pakken.
Ik heb nu 2 taarten gemaakt,nog een beetje onprof. zonder de goede materialen. Maar ik heb vorige week weer een taartenshop leeggekocht en dmv al jullie goede tips op dit forum gaat het morgen toch zeker lukken. Want zaterdag moet mijn eerste bestelling klaar zijn.
Ik heb het virus opgelopen door internet; omdat ik de (wel super lekkere) slagroomtaarten van onze banketbakker echt te duur vind ben ik zelf op internet gaan neuzen. Ik had een paar jaar geleden al eens op de site van de taarten van mijn tante gekeken en ik vroeg me af of ik zelf iets kon gaan frobelen. Nou dat was niet zo moeilijk, webshops en sites genoeg.
Bakken deed ik altijd al heel graag, maar nu ik het decoreren ontdekt heb.....
Ik heb eens de kunstacademie (half jaar maar..) gedaan, dus ik ben crea genoeg.
Vandaar dat ik na 2 taarten ook al een bestelling aandurf.
Verder ben ik op dit moment fulltime moeder van 2 zoontjes: Jens en Mika
En ben ik na de kunstacademie de opleiding doktersassistente gaan doen.
Na de geboorte van Mika (2 jaar geleden) ben ik gestopt met werken. Over een half jaar gaat hij naar de peuterspeel zaal en daarna naar school en ik hoop dat ik op den duur met mijn ziekte (lees virus (lees verslavende hobby) mijn geld kan verdienen.
Ik wil nu al wel kwijt dat ik jullie allemaal super vind, wat ik allemaal voor mooie creaties zie op dit forum, echt geweldig!! En ik ben ook heel blij dat er zo snel gereageerd wordt op vragen ed, top!!
groetjes
Kim (taartentrien)
Kim