1

Onderwerp: Weinig tijd :(!

Hallo iedereen!

Ik heb even een vraagje. Ik wil graag over een paar uurtjes op bezoek bij mijn schoonouders, was helemaal niet gepland, maar nou weet ik gewoon niet wat ik mee moet nemen. Het liefst een taart, weet iemand nog een snel recept voor een lekker taartje?? Ik heb helemaal nog geen biscuit gebakken:S. Volgens mij heb ik een beetje een probleem haha. Alvast bedankt!

groetjess

Re: Weinig tijd :(!

Heb je wel wat in huis?

If live gives you lemons, make lemonade!

3

Het is wel heel kort dag om nu nog wat te gaan bakken. Heb je geen leuke koekjes in huis? Die kan je ook versieren met een bloemetje hier en daar.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Ik heb wel alles in huis voor een taart, maar geen leuke koekjes helaas..:S Ideeen zijn heel erg welkom, in ieder geval bedankt voor het meedenken! Heeft iemand de lekkerder kan niet appeltaart al eens geprobeerd, of neemt die heel veel tijd in beslag??

Oh, ik heb geen kookpudding in huis...hmmm..jmmr

Wat ik doe als ik weinig tijd heb:
Appelcake bakken: cakebeslag maken (evt. zakje vanillesuiker erbij), appels schillen en in partjes snijden, bruine suiker en kaneel door de appelstukjes (niet te zuinig).
Dan het beslag in een ovenschaal (platte, vierkant) doen en de appelpartjes in 3 rijen langs elkaar erin duwen.
Een uurtje in de oven, klaar en HEERLIJK! Iedereen vind het superlekker.

If live gives you lemons, make lemonade!

7

Even snel (mini) cc's bakken?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Kan ik die ook vullen met mokkacreme?? Het recept van de site, heb je misschien nog een suggestie voor een snelle vulling van de cupcakes of misschien iemand anders?..haha sorry dat ik zoveel vraag, maar weet t gwn ff niet meer..
in iedr geval bedankt!
groetjes

9

Niet te moeilijk doen, chocolade pasta in huis?
Kan je prima mee vullen...