Onderwerp: gelukt! mijn eerste lekkere cupcakes (heel simpel versierd)
Allereerst complimenten voor iedereen en dank jullie wel voor de inspiraties.
Het heeft mij er toe gezet om door te bakken helemaal met cupcakes, want de eerste pffff
Maar gisteren is het me eindelijk gelukt om een lekkere cupcake'jes te bakken. Mijn oven heeft boven en onderwarmte en een hetelucht ventilator dus dat was even prutsen. De vorige waren donkerbuin van buiten en van binnen niet gaar, maar nu is het gelukt. Alleen onder en bovenwarmte gebruiken, 20 minuten op 180 graden
Het recept is van Nigella, alleen heb ik bloem+bakpoeder gebruikt en vanille extract.
Gevuld met Mona's citroenkwarktaart-yoghurt-pudding, ik heb trouwens mijn meloenbolletjes-maak-lepeltje gebruikt voor het gat in het midden ipv een appelboor.
Ik heb ze heel simpel versierd (zeker in vergelijk met sommige hier) maar ik ben er helemaal happy mee.
Witte mmf en groen gekleurde marsepein.
Die met de M is voor mijn schoonzus, die is morgen jarig, haar naam begint met M.
Verder versiert met suikerbloempjes, confetti en mijn play-doh-snoepjes-vorm gebruikt.
En mijn eerste pogingen tot cupcakes-fotostudio
Heel simpel maar mjam mjam wat zijn ze lekker en nu ik het doorheb hoe komen er wel meer.
Voila, mijn eerste lekkere cupcake'jes.
Dank je wel voor het lezen\kijken.
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????