Onderwerp: taart met verhaal
Mijn zusje heeft een neefje (van de kant van haar man) Bij mijn zusje haar verjaardag had hij (weer) van mijn taart zitten smullen. Hij vroeg aan zijn moeder hoe het nou zat, ik was toch ook bijna familie van hem, maar kwam niet op zijn verjaardag. Dat vond hij jammer, want hij wilde ook wel mijn taart op zijn verjaardag eten. Hij woont in Leiden, ik in vlak bij Heerenveen. Dus even een taart bestellen is ook wat lastig.
Dit jaar gaat het allemaal wat anders met zijn verjaardag. Hij heeft 1 feestje gewoon thuis. En 1 feestje in Dronten bij zijn oma naast het bed. Oma is heel ziek, en wordt niet meer beter. Alle kleinkinderen vinden dat erg moeilijk, oma is niet meer mobiel. Dus nu feest bij oma.
Dronten is natuurlijk wat dichterbij, dus mijn zusje belde mij op of ik niet een taart wilde maken voor Jonas. Natuurlijk!!!!!
Hij is helemaal fan van sc Heerenveen, wat natuurlijk weer extra grappig is, hij woont in Leiden en ik 7 km van het Abe Lenstra stadion af. Vanmiddag heeft mijn zusje de taart opgehaald, en zijn we samen naar het stadion gegaan om daar toepasselijke cadeautjes te kopen.
Taart is gevuld met 1 laag kwarktaartpudding van Mona en 1 laag dezelfde pudding met manderijntjes.
Na een lang verhaal, hier de foto's

Machteld. www.taartjesindepipowagen.com