1 Laatst bewerkt door karla (25-04-2009 16:20)

Onderwerp: hallo allemaal

ook ik heb de verslavende hobby ontdekt,erg leuk,ben er nu een paar maanden mee bezig,heb twee weken geleden een workshop gedaan,nu vind ik het nog leuker.

ik ben getrouwd,45 jaar,woon in veenendaal,3 kinderen,4 kleinkinderen,dus...genoeg mee-eters voor de taarten.

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: hallo allemaal

Van harte welkom op het forum Karla en ik ben blij met de uitbreiding rond Otterlo!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Welkom :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4 Laatst bewerkt door karla (25-04-2009 19:51)

dank je wel allebei

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

5

ook leuk je hier te zien Karla :)

6

Welkom Karla op dit erg leuke forum!

7

hey shorty,je zit ook gewoon hier,grappig,mijn smilies doen het niet,hoe kan dat?

8

Hoi Karla. Gezellig dat je ook hier bent. Kunnen we behalve over kerst ook nog over onze andere passie kletsen :9

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

9

welkom op dit gezellige forum

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

10

Welkom en veel bakplezier gewenst! En zoals ik altijd zeg ;) hier showen, he?!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

11

hoi sjak,ja leuk he, en de rest ook bedankt voor het welkom,morgen heb ik een bakdagje gepland,ik heb er vier in mijn hoofd of het allemaal lukt op

12

Welkom op dit gezellige, leerzame en vooral verslavende forum ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier....

14

Hey ik herken je taart van het andere forum