1

Onderwerp: Jarig en Zwanger!!!

De bestelster van deze taart is vandaag jarig, maar ook 2 maanden zwanger!

Ze vroeg me als ik de tekst " Priscilla is Zwanger" op de taart wilde zetten. Ze gaat de familie verassen vanavond!!! Leuk hoor!
De taart moest rood met wat wit en een paar goeden accenten worden. Ik heb mijn best gedaan en ik hoop dat ze het mooi vind. Hij is al opgehaald, maar ik was zelf nog niet thuis, dus ik hoor het nog wel!
Zelf vind ik het jammer dat ik het woordje Zwanger goud heb gemaakt. Ik vind het niet zo mooi staan. Wat vinden jullie? Eerlijk zeggen he :)

Komt ie!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PZV6DPAR.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-A4FQ3AAC.jpg

De bovenste is een chocolade cake gemaakt met een mix van Duncan Haines.
Gevuld met kokospinacolada creme.
De onderste is vanille biscuit gevuld met slagroom en aardbeienjam.

Ik lag pas om 04.50 in mijn bed en moest er vanmorgen weer vroeg uit om met mijn kids en de ouders en kids van onze kerk naar Lineushof te gaan. Ik ben echt helemaal op!
Maar kan nog niet rusten, want er wacht nog een bruidstaart op me voor morgen.
HELP!!! :lol:

2

Re: Jarig en Zwanger!!!

Ik vind het goud wel wat hebben hoor. Mooi gemaakt ook.

3

Ik vind hem prachtig!  :Y

4

super mooie taart  en dat goud vind ik heel mooi

groetjes gea

pluk de dag

5

Ik vind 'm mooi en "zwanger" in het goud, geeft het een bijzonder tintje! Het is natuurlijk ook goud waard om zwanger te mogen zijn! Helemaal goed zo dus!

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

6

astrid2 schreef:

Ik vind 'm mooi en "zwanger" in het goud, geeft het een bijzonder tintje! Het is natuurlijk ook goud waard om zwanger te mogen zijn! Helemaal goed zo dus!

Helemaal mee eens!

7

heel mooi!  de eerste keer vond ik het raar dat zwanger een andere kleur had dan de andere letters, maar als ik er naar blijf kijken vind ik het echt wel mooi.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

8

Ziet er mooi uit hoor en zo valt het wel goed (goud) op.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

9

Ja hoor, helemaal mooi, ook het woordje zwanger zo in het goud, dat moet er toch ook uitspringen. Prachtig!

10

erg leuk, en juist mooi dat zwanger in goud staat, is toch bijzonder he ;)

11

Mooi taartje, en wat leuk dat jij deel mag hebben aan het brengen van zo'n leuke boodschap!

Zat te denken... Had ook leuk geweest om achter 'is' puntjes te zetten, en dan het woordje zwanger aan de andere kant van de taart. Dus dan laat ze de taart met 'Priscilla is...' zien en als-ie dan rondgedraaid wordt om bewonderd te worden zien ze pas het  'zwanger'!! Maar ja, aan mijn hersenkronkel heb je nu natuurlijk niks meer...

Maakt niet uit, het is een keileuk taartje, en de verrassing blijft even groot!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

12

Leuk taartje en ik vind het ook wel mooi dat zwanger met goud is gedaan. Idee van Petra was ook erg leuk geweest.

Groetjes Elise

13

Ik vind het erg mooi zo met zwanger in het goud... en je taart is een mooi totaal plaatje..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

Mooi gemaakt hoor! Wat een super verassing!

Groetjes Tweety!

15

Wat een mooie rode taart zeg!

Mijn website: Presentaart

16

Mooi hoor!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

Mooi!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

18

Cakes by Petra schreef:

Mooi taartje, en wat leuk dat jij deel mag hebben aan het brengen van zo'n leuke boodschap!

Zat te denken... Had ook leuk geweest om achter 'is' puntjes te zetten, en dan het woordje zwanger aan de andere kant van de taart. Dus dan laat ze de taart met 'Priscilla is...' zien en als-ie dan rondgedraaid wordt om bewonderd te worden zien ze pas het  'zwanger'!! Maar ja, aan mijn hersenkronkel heb je nu natuurlijk niks meer...

Maakt niet uit, het is een keileuk taartje, en de verrassing blijft even groot!

Dat was inderdaad heel erg leuk geweest! Jammer dat ik daar zelf ook niet op gekomen ben :(
Maar desondanks was de taart een groot succes en het nieuws ook :)