1

Onderwerp: Softijs cakejes

Hierbij een gecombineerd probeersel van de softijs cakejes zoals Kwebbeltje ze afgelopen week zo mooi gemaakt had, bij mij met bananen-saroma botercreme, en daarin het bananen cupcake recept van tartacadabra. Wat heerlijk zeg ! Dit was even uitproberen voor een tractatie wanneer in juli mijn zoontje jarig is, dus dan gaat er een kleurtje door de creme en discodip erover :D

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/softijscakejes1.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: Softijs cakejes

Gaaf...ik wil ook wel zo'n ijsje....;)

3

Mmmmm

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

4

o ziet er heerlijk ik wil ze ook al steeds maken voor kindertraktatie alleen wat me tegen houd is dat ik bang ben dat kids die botercreme toef niet lekker vinden of is dat onzin ??

5

rietdhg schreef:

o ziet er heerlijk ik wil ze ook al steeds maken voor kindertraktatie alleen wat me tegen houd is dat ik bang ben dat kids die botercreme toef niet lekker vinden of is dat onzin ??

Misschien een keer van te voren kinderen die op visite zijn iets met botercreme laten proeven.
Het lijkt mij erg lekker en ook ik wil ze nog een keer gaan maken.

6

Mijn zoontje vond de bananencreme nou niet zo lekker, hij wilde liever aardbeien ;), dus dat proberen we de volgende keer weer !

Groetjes, Conny

7

rietdhg schreef:

Ik heb deze van de winter gemaakt. De toef is vanille cream frosting (hmmmmm). Kun je naar gelang kleuren en geschikt voor prachtige toefen!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=41734

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

ik blijf ze leuk vinden die ijsjes!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

9

ze zien er erg professioneel uit

10

Is er een recept van de bananen-saroma-botercreme? :D

11

ik had ze van de week gemaakt voor een traktatie..en heb  vernomen dat de kinderen het superlekker vonden ..ik had de botercreme mix van de shop gebruikt met aardbei patidesse voor de smaak...
Maar ik wil zeker ook een keer de cream frosting gaan proberen... lijkt me ooklekker

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

Ow kijk, aardbei-patidesse heb ik ook nog staan, ga ik dat proberen !

Groetjes, Conny

13

Jammie, die zien er lekker uit!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

14

Ziet er heerlijk uit! :Y

15

Gaaf! De toef is ook precies de juiste grootte! Ziet erg erg lekker uit om zo van 't scherm te happen. Ik denk dat een kleurtje wel een goed plan is, anders zullen ze zich allemaal verbazen over "warm" ijs!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

16

bananen-saroma botercreme? Dat klinkt heel lekker, heb je een online recept, of kun je die posten? :D
Ziet er super leuk uit. Doe je nou de cakemix in die bakjes, of bak je eerst cupcakes, en snij je die zo dat ze er in passen?

Ik maak sites. Cakes alleen voor de lol.