1

Onderwerp: tips voor blokjes??

Ik heb even een vraagje..hoe zouden jullie dit doen...
Ik moet een geboortetaart maken met bovenop 4 blokjes met daarop  de letters b a b y (dit komt op een stapeltaart)  ik heb een foto ervan maar op de ene of andere manier staat hij in een ander format en kan ik hem niet plaatsen....
maar mijn vraag is hoe zou jij die blokjes maken??????? ik wil verschillende suggesties horen/weten en dan kijken hoe ik het het beste kan doen...
dus alvast bedankt voor de reakties

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: tips voor blokjes??

gewone vierkante blokjes?
ik zou balletjes maken en die drukken totdat het vierkantjes zijn.

3

nee het moeten echt wat grotere blokjes zijn.... ongeveer 10 x 10 en dan kubus vorm ....ik zelf zat te denken om het uit een pound cake te snijden en dan afsmeren en bekleden....
Maar hoor graag andere suggesties..of tips

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

http://www.cakecentral.com/modules/coppermine/albums/userpics/376753/normal_baby_005_4.jpg
dit soort blokjes dus...

5

ik zou ze gewoon uit een hotel cake snijden.. zeker als ze eigenlijk alleen maar ter decoratie dienen.. of uit een flink hoog kapsel

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Die worden idd uit cake gesneden!

(Ik heb je plaatje ff zichtbaar gemaakt ;) )

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Hier staat ook een blokjesbeschrijving in
http://picasaweb.google.com/marisolport … artyCakes#

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

8

thanks dames......
ik had zelf ook het idee al om ze uit een gewone cake te snijden en verder niet te vullen omdat het toch decoratie is.. op de taart die de dame in kwestie me gemaild had zijn ze met icing besmeerd (heel strak) maar ik ga het toch met fondant doen.... dus volgende week zal hij te bewonderen zijn hahaha
nogmaals bedankt voor het mee denken