Onderwerp: Bruidstaart van Jojanneke en Sebastiaan, trouwkaart nagetaart!
Juf Jojanneke (van mijn vorige werk) had al lang geleden gevraagd of ik haar bruidstaart wilde maken. Maar goed ook, want deze week belden 2 andere juffen voor een verjaardagstaart voor hun kids, en helaas dat ging deze keer echt niet lukken, maandag a.s. heb ik weer een bruidstaart...
De streepjes op de trouwkaart (zie http://www.mijnalbum.nl/Foto-8QH36KN4-G.jpg) kwamen in de goede kleurtjes terug in de rand om de taart, die voor een "gezichtsbedrog Topsy Turvy effect " van hoog naar laag liep.
Bovenop het "Wendy-bruidspaartje" van de workshop in maart, ik had toen al een foto van de jurk van de bruid, de bruidegom bleek vandaag een grijsbruin krijtstreepjespak aan te hebben (ben blij dat ik dat toen niet wist )
Naast de bruidstaart ook nog 32 lieveheersbeestjesbolletjes voor de kinderreceptie en 125 petitsfours voor de 'grote mensen'-receptie....pffff, wat een werk alles bij elkaar. Vannacht om 3 uur naar bed en vandaag weer van 8.00-15.00 bijna non stop. Geen eens tijd om daar nog een chique foto van te maken
Vanavond doe ik even lekker niks nuttigs !
Vergeet ik nog te vertellen wat de vulling was:
2 laagjes frambozenjam, afgeslapt met bosvruchtendessertsaus
chipolatavulling (van de Sligro, van die grote rollen, heel makkelijk en erg lekker )
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"