26

Re: bruidstaart met heel gezin erop. :)

taartdoos schreef:

Ach, wat is ie lief zeg! Wat leuk dat hele gezin! Hoe heb je dat meisje met die bril gedaan?

De bril is gewoon een gebogen ijzerdraadje hoor. :shhh: :D

27 Laatst bewerkt door wendy (24-04-2009 17:22)

Curly schreef:

Wat een plaatje! Misschien een domme vraag, maar welke formaten heb je gebruikt voor dit aantal gasten? En gebruik je dan biscuit of cake als basis?

Prachtig hoor!

Ik heb voor deze gekozen voor...
30 cm   42 stukjes.
25 cm   30   ''
20 cm   20   ''
15 cm   12   '' maar deze heb ik weer in de koeling gezet voor het bruidspaar.

Dus ik ga uit van stukjes van 5 bij ruim 4 cm en dan 9 cm hoog ongeveer.

Ik heb liever dat iedereen hun stukje op heeft en eventueel een tweede stuk gaat halen dan dat de helft de taart zo machtig vind dat er halve stukjes taart op de bordjes blijven staan. Ze zijn tenslotte ook zo'n 9 cm hoog.
Dat kreeg ik tenminste op diverse bruidslocaties te horen en dat vind ik geen slecht idee. :)
Ik heb gewoon biscuit gebruikt en gestapeld met de holle wilton dowels.

Ik moet zeggen, er kwamen er meer dan 1 voor een tweede stukje, ze vonden het erg lekker. :+

28

Wauw zeg!! Alweer een wonderschone taart van Wendy!! Prachtig hoor en zo persoonlijk, leuk!

Groetje,
Toetje

29

slagroomtoefje schreef:

Jeetje wat een taart en wat een werk!!!
Super gemaakt en veel plezier vanavond.

ps: frambozencreme: is dat gewoon bc+frambozen+stukjes choco erdoor? KLinkt heerlijk.

Nee, ik pureer potten frambozenjam en zeef dan de pitjes eruit.
Dan gewoon met de mix de creme maken en op het eind een flinke bubs op smaak van de gelei erdoor mixen. Is echt heerlijk, en ook lekker met andere soorten jam.

De bruid is trouwens extreem allergisch voor noten, ze zijn nog aan het uitzoeken waarvoor allemaal exact. Is pas op komen zetten. :S
Marsepein ging dus niet en ik heb erg opgelet dat alles veilig ging voor haar.

Nou heb ik dus de taart bekleed met fondant en ook niet te dun omdat dat hele lichte groen zo snel doorschijnt.
En hier op het forum horen we vaak dat niet veel mensen de fondant lekker vinden.
Haha, vandaag vochten ze bijna om de hoeken. :lol:

30

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaffffff! En goed idee om er een dummy bij te zetten om het hele gezin op te parkeren hahaaha, super!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

31

Wendy, iedere taart van jou is weer een prachtig stukje vakwerk.

Groetjes, Elly

32

Wendy, echt helemaal geweldig!
Wat maak jij toch prachtige taarten!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

33

Echt prachtig geboetseerd!!! Wat een plaatje van een bruidspaar, supermooi!

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

34

wat een super mooie  taart

groetjes gea

pluk de dag

35

Errug mooi en stijlvol!  :Y

36

Zo knap, zo levensecht dit gezin, wauw ! Wat lief om die dummy erbij te maken zodat je kunststukjes bewaard kunnen blijven ! En ondanks het aantal familieleden is het toch geen hele drukke taart geworden, ook heel knap vind ik ! Nou ja, ik kan nog wel een halfuur leuteren wat ik allemaal knap, ongelooflijk, prachtig en jaloersmakend aan je taart vind... maar dat doen we met zijn allen hier al ! :D

Groetjes, Conny

37

Ooooooooooooooooooooooooooooooooh, wat is dit mooi!!!!!!!!!!!!!!! Echt super mooie boetseersels en het komt zo mooi tot zijn recht op deze rustige taart! Echt een plaatje. En wat een super idee om een dummy neer te zetten! Top, Wen!

Groet, Jolanda

38

wat een geweldige taart weer!

today is the tomorrow you worried about yesterday
and all is well

39

Geweldige taart met al die meisjes in die verschillende poses! Die gom is wel heeeeeel rijk met al die blonde meiden :Y! Zie ik nou bij de bruid het coupe soleil effect wat ik ook uitgeprobeerd had?
Heel leuk ook dat je er meteen een dummy bijgemaakt had, ik heb het mijn bruidspaar nog beloofd (mijn tijd en mijn zin was een beetje op.... ;))
Al met al: Toppertje weer!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

40

Waaaaauuuuuuw wat is ie mooi en al die meiden erop, schitterend, echt supergaaf gemaakt! En ook van die mooie lieve kleurtjes!

41

wat mooi zeg!!! diepe buiging!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

42

Ohhhh...dat is aan jou wel besteed zo'n gezinstaart ;)

Ik ben nu wel heeeeeeel benieuwd naar een foto van het hele gezin :Y
(komt die nog op je site te staan ????)

Hij is echt superleuk Wendy !

43

Wat een prachttaart heb je ervan gemaakt weer! Erg leuk met de hele familie er zo op.

Groetjes Angelique

44

wat een schatje weer!! Die is weer onvergetelijk!!

hihi ik moet wel even wennen aan je nieuwe avatar!!!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

45

Wat een geweldige bruidstaart!

Zo leuk dat de meiden zichzelf er allemaal in herkenden, en ook geweldig dat je die dummy erbij hebt gemaakt voor bij en na het aansnijden. Superidee! :thumb: En ook altijd fijn als ze hem niet alleen leuk, maar ook lekker vinden :) Genieten he, als je ze nog een stukje ziet nemen...

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

46

Hij is mooi door eenvoud.. door dat de taart zo mooi rustig is komt het gezin er op zo mooi uit!

Erg leuk gedaan weer :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

47

Ik ben helemaal weg van je poppetjes! Wat een mooi boetseerwerk!

48

Wauw, wat een schitterende bruidstaart! Heel mooi gemaakt!

49

Hij is echt superleuk zeg!!!

Groetjes Marlies

50

ja daar is tie!!! Ik vind het een geweldige taart en dat is zo'n korte tijd gemaakt WAUW ik wil niet weten hoe kort jou nachten waren deze week!