1

Onderwerp: verschil ouwel print/print op sheet en andere vragen daarover

Wie kan mij het verschil vertellen tussen een print op ouwel en een print op een ......? sheet.

Een collega vroeg of ik een taart kan maken met een foto er op, heb op mn eerste taart met marsepein met een ouwel print gewerkt, maar vond dit nog vrij stug (met snijden/eten). Had dit er op geplakt met piping gel.

Hoe bevestigen jullie ouwel of sheet op je marsepein/fondant.

kan je een taart met ouwel/sheet invriezen? (zij heeft de taart namenlijk nodig als wij op vakantie zijn)

Wie hier op het forum print er sheets / ouwel? en zit er erg veel verschil in kosten van sheet of ouwel?

alvast bedankt

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

2

Re: verschil ouwel print/print op sheet en andere vragen daarover

rietdg doet dit allemaal dus ik zou haar ffies een berichtje sturen!

3

ik gebruik een icing sheet, trekt niet krom als een ouwel nog wel eens wil doen en de kleuren vindt ik helderder. die bevestig ik met een beetje eetbarelijm

4

bedankt voor de reacties.

ik heb via de zoek functie op riet en rietdg gezocht bij auteur maar kan haar dan niet vinden. Misschien iemand die haar forum naam weet of een website als ze die heeft

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

5

Zoek op rietdhg......

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

6

en ik lees aandachtig mee!

groetjes Syl

7 Laatst bewerkt door Marleen (25-04-2009 09:19)

als je rietdhg mailt met wat je wil heb je met een paar dagen je bestelling al binnen.
De icing sheet is makkelijk op maat te knippen met een schaar en het materiaal is ook flexibel. Ik hoef geen ouwels meer geef mij echt maar de icingsheets

volgens mij als je hierop klikt kom je bij riet haar profiel en kan je op haar email klikken

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/pr … hp?id=2723