1 Laatst bewerkt door saskia22 (24-04-2009 12:40)

Onderwerp: me taartjes van de afgelopen tijd

mijn exusses dat ik een tijdje niks van me heb laten horen maar hier een taartje
de andere heb ik er vanaf gehaald vanwegen foutjes :)

taartje 3 klein bruidstaartje voor me schoonouders
http://94.100.114.45/542050001-542100000/542071901-542072000/542071901_5_Hhhk.jpeg

bedankt voor het kijken :)

tips altijd welkom :D

groetjes saskia

2

Re: me taartjes van de afgelopen tijd

De taartjes zien er erg leuk uit!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3 Laatst bewerkt door Bommeltje (23-04-2009 22:10)

Erg leuk gedaan Saskia.. ik zou je alleen wel willen aanraden om de tekst te laten controleren door iemand voor je op de taart schrijft.. helemaal als de taart voor iemand anders is ( al dan niet als kadootje of als opdracht )

Het is zo zonde van je leuke taartjes dat er schrijf foutjes instaan.. en wellicht ben je dislectisch of ben je niet in nederland naar school geweest dan kun je wellicht aan een vriendin, buurvrouw of kennis vragen of ze je daarmee wil helpen..  Op 2 van de 3 taarten staat een schrijffout

taart technisch zien ze er wel erg leuk uit hoor!!

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

heel leuk

5

Leuke taartjes! Jammer van hier en daar een letter te veel en te weinig ;), maar daar zijn ze vast niet minder lekker om!

Groetje,
Toetje

6

Leuke taarten hoor! Alleen inderdaad een aantal spelfouten.. :) Er staat gefeliciteed in plaats van gefeliciteerd, en er staat all in plaats van al.

Groetjes Laura!

7

Lautje. schreef:

Leuke taarten hoor! Alleen inderdaad een aantal spelfouten.. :) Er staat gefeliciteed in plaats van gefeliciteerd, en er staat all in plaats van al.

Verder hele leuke taarten.

8 Laatst bewerkt door saskia22 (24-04-2009 12:34)

Bommeltje schreef:

Erg leuk gedaan Saskia.. ik zou je alleen wel willen aanraden om de tekst te laten controleren door iemand voor je op de taart schrijft.. helemaal als de taart voor iemand anders is ( al dan niet als kadootje of als opdracht )

Het is zo zonde van je leuke taartjes dat er schrijf foutjes instaan.. en wellicht ben je dislectisch of ben je niet in nederland naar school geweest dan kun je wellicht aan een vriendin, buurvrouw of kennis vragen of ze je daarmee wil helpen..  Op 2 van de 3 taarten staat een schrijffout

taart technisch zien ze er wel erg leuk uit hoor!!

taart nummer 2 die met die doodshoofdjes heeft een vriendin voor haar zelf geschreven ik zij het al tegen haar en ze zij ook mijn fout maar zij vond hem leuk zo dus vandaar

en over die taart waar ik de letter r ben vergeten zal wel gebeurt zijn omdat ik hem nog voor iemand gemaakt had om half 1 snachts dat was de buurman die op het laatste moment aan kwam voor ze schoonmoeder dus waarschijnlijk over het hoofd gezien en de r vergeten normaal gesproken vergeet ik het nooit en ben niet dislectisch en gewoon in nederland op school gezeten en hoge cijfers gehaald ;)

groetjes saskia

9

Ziet er heel mooi uit, schrijf fouten maken wij allemaal gelukkig krijgen wij hier voor geen cijfers ;)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

10

trek je er niets van aan hoor niemand is perfect.
ik zie ook wel eens wat over het hoofd
ik geef ze een 10+

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)