Onderwerp: waar koop je marshmallows
Hallo,
Heb al een paar grote supermarkten gehad, ben op zoek naar witte marshmallows om zelf fondant te maken.
Wie oh wie heeft een tip?
Bedankt alvast
Groetjes Yvonne
Maar te lekker om te laten staan.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar koop je marshmallows
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Heb al een paar grote supermarkten gehad, ben op zoek naar witte marshmallows om zelf fondant te maken.
Wie oh wie heeft een tip?
Bedankt alvast
Groetjes Yvonne
bij dez Xenos heb ik ze vandaan, 450 gram voor 0,75 euro
Misschien bij AH of jumbo???
Anders wel bij Jamin...
Ik koop ze bij de Sligro. Ik weet niet of je zelf een pas hebt, anders even vragen of je een keer met iemend mee kan?!
Ik heb ze deze week gewoon bij de AH gekocht. Ze waren roze en wit maar omdat ik toch meer dan 1 zak nodig had heb ik uit de twee gewoon alle witte gevist en dat was precies genoeg. Daarnaast maakt het volgens mij helemaal niets uit als het een beetje licht roze is; het meeste verdwijnt door de poedersuiker toch wel weer en als je het fel kleurt zie je het helemaal niet meer... tenzij je een witte taart wilt natuurlijk.
Bij de Jumbo heb je meerdere soorten, die bij het snoep liggen zijn vies maar die bij de afdeling mexicaans/indiaas eten liggen zijn erg lekker, gesorteerd wit of in roze/groen/wit gemengd. Die vieze zijn wel goedkoper...maar ja dat mag ook wel omdat ze zo vies zijn.
groetjes Sas
Ik koop ze bij de Hanos!!!
ik werk bij de golff daar heb je ze ook
Heb ze bij de Liddl vandaan! Tijdens de Amerikaanse weken betaal je 99 cent voor 500 gram. Heb van de week nog 5 zakken gehaald.
Bij de C1000 verkopen ze het ook, van die bakjes met 500gram prijs weet ik eerlijk gezegd niet. Was toevallig net bij de Supercoop en wilde ze ook kopen maar daar hadden ze het helaas niet, dus morgen even langs een van de andere winkels.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » waar koop je marshmallows