Onderwerp: Blanda schaal hema?
Hebben ze die van 15 cm ook bij de hema?
Bij de action hier hebben ze die niet meer, helaas!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blanda schaal hema?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hebben ze die van 15 cm ook bij de hema?
Bij de action hier hebben ze die niet meer, helaas!
blanda schalen komen bij de ikea vandaan
andere rvs en glazen schalen zijn natuurlijk ook te gebruiken, of ze ze bij de hema hebben durf ik niet te zeggen. Ik heb er hier nog nooit iets over gelezen.
Ik heb maandag wat RVS schalen bij de Hema hier gezien.. maar als ze ze overal heb weet ik niet.
En IDD net als wat Irma zei.. Blanda is de artikel naam van ikea.. dus een RVS schaal van action of hema of waar dan ook is niet een blanda.
Trouwens Xenos verkoopt ook RVS schalen.. maar als ze een kleine maat heb weet ik niet.
Wat ik mij afvraag over die ronde schalen.
Hebben die van de ikea een rondere onderkant? Ik zou nog graag een keer die ronde aanschaffen om van die leuke boltaartjes te maken. Maar wil dan wel graag 1 die ook bijna rond is aan de onderkant. Zodat ik zo min mogelijk hoef weg te werken.
Mijn vraag dus. Zit er verschil in die schalen?
Groetjes Jesni.
Jesni, de blanda schalen van Ikea zijn helemaal rond, dus geen vlakke stukken bij de bodem.
En zoals de rest al zei, in principe zijn alle RVS schalen te gebruiken om bolletjes in te bakken
Bedankt Laura.
Dan ga ik denk broerlief nog maar is vragen of hij een keertje de ikea door wil voor me. Die komt er langs als hij naar zijn werk gaat. Maar goed alles op z'n tijd.
Of gewoon wachten tot ik zelf een waslijst zweeds goed heb, en er zelf naar toe rijden. Zit alleen een uur rijden hiervandaan.
Groetjes Jesni
Ik ben inderdaad ook de schalen bij de hema tegengekomen en het zijn precies dezelfde als de BLANDA van de ikea MAAAAAAAAAAAAR ze zijn wel iets duurder (scheelt de helft) enneh Xenos heeft ze ook...
Blokker heeft ze trouwens nu ook... ik heb de 20 cm daar gekocht op vrijdag. had ze daar nooit eerder gezien.
Blokker heeft ze trouwens nu ook... ik heb de 20 cm daar gekocht op vrijdag. had ze daar nooit eerder gezien.
Ja en die van de Blokker hebben de felsrand aan de buitenkant zitten i.p.v. aan de binnenkant zoals die van de IKEA!!!
Ik heb bij de blokker indertijd de 12 cm schaaltjes gekocht. Het zijn eigenlijk saladeschaaltjes, maar ze houden zich prima in mijn oven!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Blanda schaal hema?