1

Onderwerp: first impressions uit buitenland?

Hallo,

Ik heb even een vraagje, heeft iemand hier ervaring met de first impressions molds van de originele site?
Deze moet je betalen met dollars.

Heeft iemand deze weleens vanaf die site besteld?

Ik heb nog nooit wat in het buitenland gekocht dus weet niet echt wat ik ervan kan verwachten.

2

Re: first impressions uit buitenland?

ik bestel zelf mijn spullen in engeland, Als ik iets niet weet bestel ik het gewoon en heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad.
Alles werd netjes op tijd geleverd, ik betaal met creditcard en gewoon goeie service.

1 keer alleen in amerika besteld, maar laten bezorgen bij een kennis in amerka, die heeft het meegenomen naar nl. maar ook verder geen problemen.

3

Kijk even na of je niet uit Engeland kunt bestellen.
Volgens mij zijn de prijzen in Amerika veel hoger dan in Engeland. En de koers van de Pond is nu gunstig t.o.v. de Euro.
Ik heb zelf nog geen ervaring met kopen uit Engeland.

4

Oh dus je hebt inderdaad een creditcard nodig :/
Ik heb zo'n ding niet. slechte ervaring mee in de familie..

En ik ben nogal een makkelijke koper :rolleyes:

Niet verstandig dus

5

Ik betwijfel of het de moeite loont om het direct uit Amerika te bestellen, tenzij je het door iemand kunt laten meenemen. Er zijn inmiddels zoveel Nederladse sites waar je het kunt kopen, en inclusief verzendkosten is het daar echt niet goedkoper, denk ik.

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

6

Adrienne schreef:

Er zijn inmiddels zoveel Nederladse sites waar je het kunt kopen, en inclusief verzendkosten is het daar echt niet goedkoper, denk ik.

Ja klopt, maar bijna alle nederlandse sites verkopen allemaal dezelfde..
Ik zou zo graag de dieren willen hebben, zoals de krokodil en de olifant.
Als je een site weet die ook de dieren enzo verkoopt, dan hoor ik het graag

7

meliSsiejj schreef:
Adrienne schreef:

Er zijn inmiddels zoveel Nederladse sites waar je het kunt kopen, en inclusief verzendkosten is het daar echt niet goedkoper, denk ik.

Ah, dan is het natuurlijk wat anders. Daar kan ik je helaas niet aan helpen :nooo

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

meliSsiejj schreef:
Adrienne schreef:

Je kan altijd vragen of het mogelijk is dat ze hem voor je bestellen!
Bij Bien bijvoorbeeld  die verkoopt ze ook :Y en als je het heeeeel lief vraagt :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Ja ik heb toevallig van de week wat bij Bien besteld. Komt vandaag of morgen binnen.

Ik denk dat ik mijn moeder maar even lief aan ga kijken.. die heeft een creditcard voor haar werk

10 Laatst bewerkt door Angels (23-04-2009 19:53)

Ik heb zelf ook in Engeland spullen besteld en betaald met Paypal. Werkt perfect en spullen waren binnen 3 dagen bij mij, netjes afgeleverd. Mijn collega heeft er zelfs voor moeten tekenen (ik kon het pakketje niet zelf aannemen). Het mooie van paypal is dat het geld gewoon van je rekening afgeschreven kan worden, zo hoef je niet altijd een creditcard te hebben. Wel een nadeel is dat niet alle engelse webshops de mogelijkheid bieden om met paypal te betalen.

Voor de zaak heb ik wel eens spullen rechtstreeks uit de VS laten komen, maar dan wordt het vaak bij het inklaren bij de douane vastgehouden en moet je soms ook nog eens extra kosten daarvoor en voor het invoeren in de EU betalen. Bestellen in Europa (lees Engeland) is dan makkelijker!

11

ik heb via globalsugarart besteld, daar hebben ze er heel veel en kun je volgens mij via paypal betalen. Er ging bij mij iets niet goed tijdens het bestellen en toen heb ik even gemaild en ze hebben met meteen heel goed geholpen!
oja, ik laat het wel op het vakantieadres van mijn ouders aankomen, die zijn vandaag richting florida vertrokken en nemen een heeeleboel spulletjes voor mij mee! joehoeeeoeoeoe

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

12

FunLovin schreef:

ik heb via globalsugarart besteld, daar hebben ze er heel veel en kun je volgens mij via paypal betalen. Er ging bij mij iets niet goed tijdens het bestellen en toen heb ik even gemaild en ze hebben met meteen heel goed geholpen!
oja, ik laat het wel op het vakantieadres van mijn ouders aankomen, die zijn vandaag richting florida vertrokken en nemen een heeeleboel spulletjes voor mij mee! joehoeeeoeoeoe

Hoeveel verzendkosten betaal je via global sugar art? Weet iemand dat?

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl