Onderwerp: Laid back Sean
Voor het lente-feestje in het kleutergroepje van mijn middelste zoon, twee maal gevuld met aardbeienbavarois en verse aardbeien.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Laid back Sean
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het lente-feestje in het kleutergroepje van mijn middelste zoon, twee maal gevuld met aardbeienbavarois en verse aardbeien.

hihi, dat schaapje is zoooo leuk!
Van dit taartje krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht.... Erg leuk!
Wat een schatje zeg. Erg leuk gedaan. En vind dat hekje zo ook wel origineel.
Groetjes Maris
Ja, ik vind het hekje eromheen ook heel gaaf ! En het schaapje heeft echt een hele luie uitstraling....moest wel lachen, want heb vannacht gedroomd dat ik een schaap had, en ik liet hem uit als een hond....bizarrrr...want hij leek sprekend op jouw schaap !!! Misschien zit ik teveel op dit forum, en zie ik teveel schaapjes voorbij komen?? Of was ik al schaapjes tellende in slaap gevallen....
Sean blijft een geweldig leuk schaap
.
Zo leuk leuk leuk! 
Wat een leuk schaapje!!
ik ben dol op shaun het schaap! en wat is ie leuk geworden.
voor mijn eigen verjaardag wil ik graag een shaun taart maken. mag ik hem van je na-apen? Hoe heb je de wolllige structuur op zijn lijf gemaakt?
Wat een lief taartje!
ik ben dol op shaun het schaap! en wat is ie leuk geworden.
voor mijn eigen verjaardag wil ik graag een shaun taart maken. mag ik hem van je na-apen? Hoe heb je de wolllige structuur op zijn lijf gemaakt?
Natuurlijk mag je hem na-schapen 
De wollige structuur....ik heb eerlijk gezegd met een tooltje erin zitten prikken tot ik het gewenste resultaat had. Hoop dat je daar wat aan hebt 
Heel leuk taartje!
heel leuk!
lol heel leuk gemaakt.
Heel leuk schaapje.....beh......:lol:
Sorry ben vandaag een beetje melig.....
Jeah..daar is ie weer ...shaun
Wat een leukerd!!
Hahahaha, die tekst erbij doet 't 'm hoor! Laid back, zo ligt het schaap er inderdaad bij 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Laid back Sean