1

Onderwerp: leters op een draadje

hallo dames

ik zie vaak dat er cijfers of letter en andere mooi dingetjes op ijzerdraatje zitten
maar ik krijg dat niet voor elkaar hoe doen jullie dat ik vind dit erg leuk wie wil mij helpen

ikheb deze ijzerdraadjes ik de kast liggen
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1973

alvast bedankt

groetjes lorie

2

Re: leters op een draadje

Volgens mij zijn die draadjes niet sterk genoeg...Ik blij even meelezen....;)

3

Ik weet niet hoe dik het ijzerdraadje is, maar ik doe het draadeinde een beetje ombuigen, zodat er een haakje/oogje ontstaat. Daarna hetgeen wat je er op/aan wilt hebben (draadeinde er in steken) en een beetje bijwerken.
Je kunt de ijzertjes in een rietje in de taart steken.

Hoop dat je er iets aan hebt ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

4

ik gebruik deze ook mee genomen uit birmingham vorig jaar en ik steek ze zonder rietjes in mijn taart ik steek bv een sterretje of hartje uit en laat ze drogen met tylose er doorheen
dan leg ik tussen b.v twee sterretjes het ijzerdraadje die ik ook vaak dubbel draai of om een potlood heendraai voor dat gekrulde effect en steek ze dan zo in de taart namen doe ik zelf altijd met prikkertjes niet op deze draadjes

5

ja de floral wire's gebruik ik ook voor hartjes of sterretje. Net als riet dubbel uitsteken en het draadje ertussen en dan laten drogen. lukt goed met marsepein en fondant, hoeft niet perse tylose door. Tylose gebruik ik pas als het echt grotere cijfers o.i.d. moeten worden

6

bedankt voor de tips ga het vrijdag gelijk uitproberen