1 Laatst bewerkt door Francis (20-04-2009 20:11)

Onderwerp: Een eigen site !

Eindelijk is het dan zover ! Ik heb ook een eigen Taartensite ! :)

Ben best wel een beetje trots :Y

Ik zou het leuk vinden, als jullie een kijkje komen nemen bij mij, en misschien een leuk berichtje achter willen laten.

Ik ben nog maar 8 maandjes bezig met deze hobby, dus heb nog niet zo heel veel foto's hoor....

Maar dat komt nog wel, want deze hobby is wel heel verslavend !

Ik heb ook een kopje met links... Als jullie je eigen site in mijn links zouden willen hebben, kan dat natuurlijk ;) ( mits ik ook een plekje op jullie site krijg *) )

Dit is de link van mijn site : www.francakes.nl

Alvast bedankt voor het kijken ! En als iemand misschien nog tips, of aanmerkingen voor me heeft, dan hoor ik het graag !

2

Re: Een eigen site !

hij is erg leuk! ik vind je logo ook mooi, heb je dat zelf ontworpen?

ik zou trouwens bij bestelinfo nog eens je plaatsnaam noemen, en dat het een hobby is... :)  want bestelinfo klinkt zo professioneel voor een hobby bakker... :)

je site is erg stijlvol!

3

Harstikke leuke site! Rustig, mooie kleuren, duidelijke tekst, taarten komen er mooi op uit. Leuk logo! Ik wens je heel veel positieve reacties toe en leuke opdrachten!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4

hele leuke site, en inderdaad leuk logo...

5

Ik heb een bericht achtergelaten :)

6

Dazwa84 schreef:

Ik heb een bericht achtergelaten :)

Dankjewel :D Ik had hem al gezien leuk !

Maar, vinden jullie het logo echt leuk ? Ik vind het namelijk net een lampenkap met 3 kaarsjes hahaha. Ik moet nog een mooi logo vinden/ontwerpen.

7

Hoi Francis,

Het kan aan mij liggen, misschien heb ik niet goed gekeken, maar ik wilde je mailen voor een linkruil, kan alleen op de website je mailadres niet vinden.
Dus bij deze.....Graag wil ik met je aan linkruil doen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

8

Chocoholic schreef:

Hoi Francis,

Het kan aan mij liggen, misschien heb ik niet goed gekeken, maar ik wilde je mailen voor een linkruil, kan alleen op de website je mailadres niet vinden.
Dus bij deze.....Graag wil ik met je aan linkruil doen.

Hoi hoi !

Dit klopt idd. Er is iets mis gegaan met het emailadres. Deze week word het nog opgelost !

Voor nu, zou je me even een mailtje kunnen sturen via het forum ;)

Leuk dat je een linkruil met me wilt doen !

9

Heel mooi!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

10

Heel mooi hoor je eigen website, heb je het zelf ontworpen? en als ik mag vragen bij wie heb je de website [host]?

groetjes en succes
Mabel

Klik hier voor mijn album: Cake Dream