1

Onderwerp: wie kan me helpen ? rechtop staande torso

hoi,

mijn man is 15 mei jarig en word 50 ! nu is hij een fanatiek Harley rijder en nu heb ik in mijn hoofd om de tank van zijn motor na te maken maar ook wil ik graag proberen om een leren Harley jas te maken ( deze krijgt ie ook in het echt kado ) .
ik heb in gedachten om de torso rechtop te zeten zodat ik de voor en achterkant kan maken maar weet niet of dit wel wil blijven staan ? heeft iemand hier misschien ervaring mee ? of wil ik teveel van het goede ! natuurlijk kan ik ook gewoon kiezen voor een voor of achterkant van de jas maar dit leek me wel leuk !!
ik heb dus 2 taarten nodig, kan ook de tanktaart laten varen maar ik dacht, ik gooi het in de groep en kijk of ik wat tips kan krijgen ;)

groetjes Silvia

2

Re: wie kan me helpen ? rechtop staande torso

Ik zou de torso na het snijden, vullen en bekleden voorzichtig met een lange stok (of pvc-buis) doorboren (zoals je een stapeltaart maakt), zodat hij niet kan omvallen.
Misschien zou ik (als hij groter wordt) er ook nog een stevig kartonnetje tussen plaatsen. Dus als het ware twee taarten met een kartonnetje ertussen.

Hoop dat je er iets aan hebt ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

Re: wie kan me helpen ? rechtop staande torso

bedankt Annelies dat je mee denkt ! ;)
ik zal kijken wat ik ga doen, het moet realiseerbaar en leuk blijven !!
maar het is wel een diee !

mocht ik het doorzetten dan zie je hem verschijnen na 15 mei :)

gr. silvia