Re: mopsentaart 3D
Is dat een taart???? Hij is geweldig, net echt! Het is ook echt zonde om deze aan te snijden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mopsentaart 3D
Is dat een taart???? Hij is geweldig, net echt! Het is ook echt zonde om deze aan te snijden!
wooooooow, knap gemaakt
LACHEN?????????????zot
hij is supergaaf zeg!!!!!!!! ongeloofelijk wat knap!
Wat een pronkstuk, echt onwijs gaaf gedaan!!
Dat dit gewoon eetbaar is doet het hem! Prachtig gemaakt.. echt heel knap!! 
supergaaf!!! mijn zoon kijkt over mijn schouder mee en zegt tegen mij: zo dan, zij is zeker supergoed!!!!! en je weet het he? kinderen en dronken mensen spreken de waarheid!!!geweldig!!!
Echt super knap gemaakt!
Dat je dat hebt aangedurft. Ik ben er diep van onder de indruk en vind het 1 van de topstukken van het forum. Het lijkt me zo geweldig moeilijk om zo'n sculptuur te snijden en te bekleden. Ik vind het heel jammer dat je ook niet een paar foto's van de zij- en achterkant hebt gepost. Maar ik verwacht dat dit de allermooiste foto was, zo van voren genomen. Toch zou ik wel eens die andere kanten van dichtbij willen zien. Gewoon nieuwsgierig hoor.
Ik maak een diepe buiging.
Jeetje wat knap zeg! Dit is puur beeldhouwen 
whaahaaa.... ik zag net dat ik ook zo'n leuk berichtje van jou heb gekregen.... dat had ik nog niet gezien. ..... Maar dat doet niets af aan bovenstaande. Ik vind dat die van jou nog veel meer reaktie's verdient.
zulke dieren zag ik alleen maar eerder op Cake Central zeg maar.... :-)
Hij is zeker kanshebber in 1 van de Cake Central wedstrijden.... dus ik zeg: meedoen!
niet lachen... om het mondje bedoel ik daarmee... die hangt zo open bij die beestjes hihi..
voor iedereen die het wilde weten. De ogen, neus en nageltjes heb ik ingekwast met Piping gel...
Ik ben ook bang dat ze hem niet gaan eten... De vorige taart staat ook nog steeds vertelde ze!! (dat was de chair of wisdom, uil met boekenstoel, voor diegenen die dat nog kunnen herinneren..)
Dat je dat hebt aangedurft. Ik ben er diep van onder de indruk en vind het 1 van de topstukken van het forum. Het lijkt me zo geweldig moeilijk om zo'n sculptuur te snijden en te bekleden. Ik vind het heel jammer dat je ook niet een paar foto's van de zij- en achterkant hebt gepost. Maar ik verwacht dat dit de allermooiste foto was, zo van voren genomen. Toch zou ik wel eens die andere kanten van dichtbij willen zien. Gewoon nieuwsgierig hoor.
Ik maak een diepe buiging.
u vraagt... wij draaien..... haha

meer zijdes.. heb ik niet op de foto gezet... haast... euh.. sorry!!
Weet je zeker dat je niet per ongeluk de foto hebt gepost?! 
Ik vindt het echt echt echt reuze knap. Ik zeg altijd het is niet zonde om een mooie taart op te eten maar deze zou ik echt niet eten hoor!!!
Sprakeloos!
DAT IS TOCH GEWOON EEN HOND? Wat zielig dat hij de hele tijd stil moet zitten voor de foto.
WOW WOW WOW
Yep..... ook van de zijkant is ie nog steeds geweldig.
Maar eh.... de vorige taart niet opgegeten. Zat daar stiekum piepschuim in dan? Anders lopen daar nu toch beestjes uit?......
Ik denk dat ie helemaal is ingedroogd... Hij staat nog helemaal ingepakt in het cellofaan... Ik ken deze mensen niet hoor.. ik vind het wel jammer! een taart is om te eten toch?
Wow wat een kunstwerk!! Chapeau!
Wauw echt supergoed gemaakt zeg ........ diepe buiging voor deze taart.
Ik mag binnenkort een 3d krokodil maken ( minder moeilijk dan deze natuurlijk), maar als hij maar een klein beetje in de buurt komt van dit mopshondje ben ik al een gelukkig mens.
Enne .... mag ik je even lastig vallen met een paar vragen ?
Is de hond van cake of biscuitkapsel gemaakt ?en is de taart nog gevuld ?
En heb je zijn hoofd apart bekleed of de hele hond in
SUPER GAAF, wat knap gemaakt!! Heel erg mooi.
Wow!!
Knap gedaan zeg!
Hij is heel leuk,en ik zit nu ook aan een sultana koekje 
*mond val open*
deze is echt supergaaf!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mopsentaart 3D