1

Onderwerp: Kaas

Hoi,

ik wil zo'n kaastaart met muisjes gaan maken, maar hoe doen jullie dat met de 'gaten' in de kaas? Drukken jullie gewoon gaatjes in het fondant of maak je voor het bekleden al wat gaten in de taart. Lijkt me dat je zo door het fondant heen drukt anders, of zit ik mis?

Groetjes Saskia.

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

2

Re: Kaas

Ik heb het ooit met een baltool gedaan, rustig drukken!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

idd, rustig drukken met baltool en niet te dun fondant!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

4

ik heb hem al een keer gemaakt en heb het zelfs met een uitsteker gedaan, heel voorzichtig erin drukken en dan evt. met de baltool....je hoeft dus geen gaten in je kapsel te maken hoor.

Thnx iedereen,

ik heb hem gemaakt en het is goed gelukt. Ik had geen balltool, dus ik heb van te voren toch wat deukjes in het kapsel gemaakt. Het is helemaal goed gekomen!

Groetjes Saskia.

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

6

Ik wilde precies deze vraag gaan stellen; gelukkig is er de zoekfunctie!
vraag me alleen nog af, of je een bijpassende vulling moet gebruiken, of dat dat gewoon alles kan zijn....

Groetjes, Dorothea.

7

Ik vond eerst dat het bijpassende vulling moest zijn, maar ik heb vorige maand een taart in de vorm van een kaas (soort: 16+ jonge Westlander :P) gemaakt en daar bosbessenvulling op verzoek van de jarige in gedaan. Dacht zelf dat het niet zou kloppen bij de kleur, maar het smaakte prima :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

tja smaak en kleur hou ik niet altijd rekening mee. Ik vertel mensen wel vaak dat de kleur niet overeenkomt met de smaak die ze dan verwachten, maar sommige vinden dat juist weer verassend, dus gewoon doen wat jij lekker vind!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

9

Eerst gaatjes maken in je taart en daarna pas bekleden met fondant of marsepijn.
succes

10

Foto....:lol: