1

Onderwerp: Petit-fours voor de communie

Het zoontje van mijn vriendin ging zondag voor de eerste communie en ze vroeg mij of ik petit-fourtjes wilde maken, 60 stuks alsjeblieft. Had ze nog nooit gemaakt en het leek me erg leuk om te doen, dus was erg enthousiast.
Pfff, wat is me dat tegengevallen zeg!! Wat een werk. Omdat ik zelf ook naar de kerk moest, moest ik ze zaterdag allemaal maken en ik moest zondagmorgen ook nog 2 andere taarten afleveren! Ben dus zaterdag alleen maar aan het taarten geweest de hele dag en de avonden ervoor van alles voorbereiden, boetseren, bakken.
Heb chronisch slaaptekort nu, maar ik kom erachter dat dat waarschijnlijk bij deze hobby hoort :D.
Anyway, denk niet dat ik nog snel petit-fourtjes ga maken. Vind ze ook niet zo mooi geworden, maar mijn vriendin was gelukkig erg enthousiast en de gasten ook.

Met dank aan Riet voor het printen van de icing-sheets (die wel mooi waren ;))

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZHRMAKMK.jpg

Bedankt voor het kijken,

groetjes Saskia

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!

2

Re: Petit-fours voor de communie

Ohh ik vind ze ook heel erg feestelijk uit zien.....:thumb:

3

De sheets zijn prachtig, maar je petit-fourtjes zijn toch ook prima gelukt?

Groetje,
Toetje

4

Zien er goed uit hoor!

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

5

Zien er lekker en mooi uit! :thumb:

6

Zien er prachtig uit toch? Vind ik wel hoor!

groetjes Syl

7

o jawel ik had ze nog niet gezien maar ik vind ze sassiefraasie super sjiek eruit zien
wat ikme afvraag is blijfen die petietjes nou vers ik ben altijd bang dat ze  uitdrogen omdat ze aan alle kantjes open  zijn ja gek idee van mij mischien hoor
ik vindze in ieder geval erg mooi

8

wow, prachitg

9

Mooi hoor!!

Groetjes Janny

@ Riet, ze worden niet droog hoor, ze waren hartstikke lekker! Deze zijn aan 2 kanten nog bedekt, de rest heb ik aan alle kanten open gelaten en ze zijn zelfs nog ingevroren geweest, maar ze waren absoluut niet droog!

Verander wat je niet kunt accepteren, en accepteer wat je niet kunt veranderen!