Onderwerp: Sterren & rondjes in de zee, sterrenparade en paascupcakes
Ruby wordt van de week 6 jaar. Zij is een stoere meid en wilde absoluut g
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sterren & rondjes in de zee, sterrenparade en paascupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ruby wordt van de week 6 jaar. Zij is een stoere meid en wilde absoluut g
Mooie cc's!
Die golfjes zien er leuk uit.
Wat mooi allemaal.
Ze zijn allemaal even mooi, erg leuke kleurcombinatie's!
Mooi gedaan! De sterretjes vind ik erg schattig
tjonge wat een mooie CC's. Echt heel mooi!
Mooi mooi mooi!!!
Oh errug mooi!!
Super mooi!
Wow, supermooi en erg strak! de kleuren zijn helemaal goed en ik ben ook benieuwd welk cijfertype je voor de 6 gebruikt hebt.
Nog een vraagje: Hoe heb je de bovenkant zo strak gekregen? Ik ben er zelf mee aan het experimenteren en heb al wat afgesneden of er tijdens het bakken een bakplaat bovenop gelegd. Dat laatste vond ik wel werken. Wat voor methode gebruik jij??
groetjes van Marja
super gave cc's!
Wat een strakke cc's! Ik vind die foto met al die paascakes super!!
gefeliciteerd hoor met je dochter en wat zijn je cuppies leuk zeg!
O, die zeesterren zijn leuk!!!!
GEWELDIG allemaal, de paas cupcakes WOW
Wow, supermooi en erg strak! de kleuren zijn helemaal goed en ik ben ook benieuwd welk cijfertype je voor de 6 gebruikt hebt.
Nog een vraagje: Hoe heb je de bovenkant zo strak gekregen? Ik ben er zelf mee aan het experimenteren en heb al wat afgesneden of er tijdens het bakken een bakplaat bovenop gelegd. Dat laatste vond ik wel werken. Wat voor methode gebruik jij??
groetjes van Marja
Mijn methode is het houten draaiplateau van Ikea...;)
gefeliciteerd hoor met je dochter en wat zijn je cuppies leuk zeg!
Is niet mijn dochter, hoor, het is de dochter van een klant...:lol:
Ze zijna allemaal superleuk!
mamamarja schreef:Wow, supermooi en erg strak! de kleuren zijn helemaal goed en ik ben ook benieuwd welk cijfertype je voor de 6 gebruikt hebt.
groetjes van MarjaMijn methode is het houten draaiplateau van Ikea...;)
Ik geloof dat ik hem even niet begrijp.....En ik was toch niet blond, maar goed, dat overkomt dus zelfs brunettes....hihihi
Allemaal erg mooi gemaakt!!
Mandaantje schreef:mamamarja schreef:Wow, supermooi en erg strak! de kleuren zijn helemaal goed en ik ben ook benieuwd welk cijfertype je voor de 6 gebruikt hebt.
groetjes van MarjaMijn methode is het houten draaiplateau van Ikea...;)
Ik geloof dat ik hem even niet begrijp.....En ik was toch niet blond, maar goed, dat overkomt dus zelfs brunettes....hihihi
Ik leg er geen bakplaat op, maar mijn houten draaiplateau van Ikea...:lol: Sorry, was een beetje melig...:o
mamamarja schreef:Mandaantje schreef:Mijn methode is het houten draaiplateau van Ikea...;)
Ik leg er geen bakplaat op, maar mijn houten draaiplateau van Ikea...:lol: Sorry, was een beetje melig...:o
Oke, sorry, het had duidelijk kunnen zijn maar ik wist niet dat je hout ook zo in de oven kon zetten. Bedankt!!!
Mandaantje schreef:mamamarja schreef:Ik geloof dat ik hem even niet begrijp.....En ik was toch niet blond, maar goed, dat overkomt dus zelfs brunettes....hihihi
Oke, sorry, het had duidelijk kunnen zijn maar ik wist niet dat je hout ook zo in de oven kon zetten. Bedankt!!!
Na dat ze uit de oven komen
dat kan met een houten snijplank, een bakplaat.. of zoals nu het geheim van Mandaantje.. een houten ikea draaiplateau
mamamarja schreef:Mandaantje schreef:Ik leg er geen bakplaat op, maar mijn houten draaiplateau van Ikea...:lol: Sorry, was een beetje melig...:o
Na dat ze uit de oven komen
dat kan met een houten snijplank, een bakplaat.. of zoals nu het geheim van Mandaantje.. een houten ikea draaiplateau
Oeps, ik word toch steeds blonder, ik had nl. op het forum gelezen dat je er tijdens het bakken wat op moest leggen, dus dat had ik gedaan. Ik ga het ook eens achteraf proberen! Ik geloof dat we er nu echt uit zijn he!!! Bedankt meiden!!
Ze zijn allemaal super!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sterren & rondjes in de zee, sterrenparade en paascupcakes