Re: Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....
Hij is gaaf,echt tegek en de kleuren hardstikke mooi,deze wil ik even bewaren 
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....
Hij is gaaf,echt tegek en de kleuren hardstikke mooi,deze wil ik even bewaren 
echt een super mooie taart 
Wow, wat knap gedaan! En wat een vrolijke kleuren......wordt er helemaal happy van!
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo waanzinnig echt helemaal geweldig!!!!!!!!!!!
Wauw 
Nou ik kan maar 1 ding zeggen en dat is: GEWELDIG! Deze vindt ik echt super, wou dat ik zoiets kon maken. Vooral de kleuren spreken mij erg aan.
Wat een heerlijke kleurige en vrolijke taart! Mooie details! Weer helemaal af hoor!
Gr. Nicolette
Ooooo, prachtig!! Dit is er weer eentje in de categorie 'zonde om op te eten'.
FANTASTISCH!!! dit is echt de leukste taart die ik de afgeloepn tijd gezien heb!! werkelijk prachtig gemaakt!! wat zijn ze mooi geboetseerd!! echt een tien met een griffel en een kusje van de meester!!!!
Leuk inderdaad dat we die gezellige berichtjes plaatsten!! Maar ik meen het echt!! Ik heb net ook even op je website gekeken... je maakt echt stuk voor stuk prachtige taarten!!!! top!! En deze van nemo is zoooo vrolijk!! Ik zit eigenlijk nooit bij Cake Central te kijken.. (dit forum slokt al zoveel tijd van me op hihi!!) Maar ik zal er toch weer eens een kijkje nemen... altijd leuk voor inspiratie!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....