26

Re: voor 120 man supervrolijke bruidstaart

Prachtig gemaakt hoor! :Y

27

Re: voor 120 man supervrolijke bruidstaart

Bommeltje schreef:

Wat leuk met al die vlinders

Mooi van eenvoud ( al durf ik dat bijna niet te zeggen na zoveel werk :o )
Vlinders maken het zo vrolijk

Ik verbaas me er, als alles klaar is, altijd over hoeveel tijd het allemaal heeft gekost... Ziet er bedrieglijk eenvoudig uit (was ook niet moeilijk natuurlijk, alleen maar veel werk...)
Heb nu nog 70.000 vlinders en een miljoen balletjes liggen, want ik maak altijd veel te veel van die dingen. Er mocht er eens een breken of wegrollen... Tja, dan ben je wel ff bezig.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

28

Re: voor 120 man supervrolijke bruidstaart

mniek schreef:

Jij hebt geen les van Wendy nodig hoor. Lief stelletje daar bovenop de taart. En het geheel is erg vrolijk. Mooi gemaakt!

Thanks! Over de bruidegom ben ik wel tevreden, lekker gedetailleerd gewerkt. Maar hij zit niet bepaald stevig in elkaar... Spaghetti hier, spaghetti daar...
Maar die bruid! Ik krijg nooit de juiste tieten... En hoe het dan moet met een nekje?? Mooi kapsel had ook wel gemogen. En mijn geboetseerde meiden zien er altijd zo chubby uit...
Hm, lijken dus gewoon op mij!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

29

Re: voor 120 man supervrolijke bruidstaart

linda1 schreef:

had je dat bruidspaartje (welke ik trouwens prachtig vind) niet eerder kunnen maken, of was je m gewoon vergeten?

Gewoon straal vergeten. Ik zette om 1 uur alles op volgorde in de koelkast en toen ontbrak er iets...


linda1 schreef:

Maar de volgende in mei ervoor zorgen dat je minder stress hebt he?

Gelukkig wil dat bruidspaar simpele versiering. Maar ja, 120 x simpel = alsnog veel werk.
En ach, misschien moet ik maar eens accepteren dat ik het beste presteer onder hoge druk. Snelkookpannetje!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

30

Re: voor 120 man supervrolijke bruidstaart

Idd supervrolijk! Errug leuk zeg.

Groetje,
Toetje

31

Re: voor 120 man supervrolijke bruidstaart

Wat een vette bruid, uh, bruidstaart!!! onwijs vrolijk. Ik hoop dat je inmiddels een beetje bijgeslapen bent. Ik ken dat wel , ik ben ook een snelkookpan, hihi

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

32

Re: voor 120 man supervrolijke bruidstaart

Ik vind hem geweldig,al die mooie,vrolijk gekleurde vlinders,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl