1

Onderwerp: Reclame maken "HELP"!!!

Ik heb de mogelijkheid gekrijgen om a.s. koninginnen dag bij een kwekerij te staan en als reclame koekjes en cakjes (met bloemen erop) uit te delen.
Heeft iemand tips omdat er zo een 1000 man verwacht wordt op deze dag...
Wat kan ik het beste maken?? Ik dacht mini cc's met 1 bloem gemaakt met een steker erop.
Is een geweldige manier om reclame te maken omdat er zoveel verschillende mensen de winkel op die dag bezocht.

TIPS WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

info@minniescakes.com

2

Re: Reclame maken "HELP"!!!

Cupcakes met een bloem en een lollie erin gestoken?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

beiden:
- mini cupcakes (met kleine bloem of juist alleen wat marsepein/fondant in verschillende kleuren)
- koekjes in de vorm van bloemen, versierd met icing of marsepein

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

4

Ik geloof dat jij helemaal geen hulp nodig hebt ;)
Ik vind jouw idee perfect: 1000 cupcakes, waar laat je die tot DE dag?
Mini's nemen een stuk minder plek in, je kunt er veel meer in 1 keer bakken. Bovendien vallen ze door hun schattige maatje meer op, mensen zijn eerder geneigd ze aan te nemen ( hapt lekker weg, is voor niemand te groot :) ), kies een flitsend kleurtje en een mooie uitsteker, en hebt een oogstrelende 'eye-catcher' als reclame, tegen redelijke kosten :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Zoooo, da's een klus; wel heel leuk!

Als je ook reclame wilt maken voor jouw taarten, is het misschien een idee om ook een aantal taarten (evt. dummies) in zijn geheel te showen. Anders leert men je alleen kennen van het kleine werk. Of een aantal foto's van al eerder gemaakte taarten showen.

Maak je t.z.t. een foto van je kraampje; ik ben heel benieuwd! En succes gewenst met de voorbereidingen!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

6

Leg anders ook een fotoboek weg. Met van allerlei foto's erin.
Van je taarten, grotere cupcakes en wat detailfoto's van taarten.
En zorg voor genoeg kaartjes. Eventueel een info brief met je logo en adresgegeven erop.

Onwijs veel succes

Groetjes
      Barbara

hey bedankt voor jullie idee...ben net bij HSA geweest om 1000 mini cc papiertjes te halen en een extra mini cc vorm...had al eentje. foto boek heb ik af en ik ga een barbie maxima in rood, wit blauw en oranje maken....geweldig...nogmals bedankt....het wordt toi toi toi

info@minniescakes.com

8

heel veel succes die dag

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

9

Wauw, dat is nog eens een mooie kans om reclame te maken! Goed dat je die dan ook met beide handen hebt aangegrepen! Zo te zien is het ook gelukt om een 'oplossing' te vinden voor de hoeveelheid, dus dan wens ik je heel veel succes!

Groetjes Laura!

10

Op die dag kun je goed reclame maken.....
Leg een foto boek en losse foto's neer en wat dummy's misschien...;)
en natuurlijk veel....veel visitekaartjes....:lol:

Meid heel veel succes en dat er veel opdrachten mogen door komen.....

11

wat zijn jullie lief, dankjewel...en idd ik grijp het echt met beiden handen aan.

info@minniescakes.com

12

Adrienne schreef:

Ik geloof dat jij helemaal geen hulp nodig hebt ;)
Ik vind jouw idee perfect: 1000 cupcakes, waar laat je die tot DE dag?
Mini's nemen een stuk minder plek in, je kunt er veel meer in 1 keer bakken. Bovendien vallen ze door hun schattige maatje meer op, mensen zijn eerder geneigd ze aan te nemen ( hapt lekker weg, is voor niemand te groot :) ), kies een flitsend kleurtje en een mooie uitsteker, en hebt een oogstrelende 'eye-catcher' als reclame, tegen redelijke kosten :Y

Helemaal mee eens!

Groet, Jolanda

13

Superidee, zorg idd voor genoeg visitekaartjes, want zo weten ze natuurlijk waar ze je terug kunnen vinden. Succes!!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

14

Het idee van de barbie taart als Maxima, vind ik een heel leuk en origineel idee.

Succes en ik ben benieuwd naar het eindresultaat en hoe het is afgelopen.

15

Hey Minnie

Succes alvast. Laat iets weten achteraf h

16

ik stuur foto's op van mijn tafel en de eind resultaat.....ik ben vanochtend wakker geworden om 4am en het spookte in mijn hoofd over de uren dat ik nodig heb om ze te bakken...gelukkig bakken ze maar zo een 8 min....en ik kan 2 trays tegelijk...misschien haal ik 2 erbij....dan is dat 48 per keer

info@minniescakes.com

17

Ik heb een goede tip!!
Ik heb de merk "homemade" choclade cake mix gekocht. De een waar je alleen water bij hoef toe te voegen.
Er zitten chocolade stukje ook in.
Met 1 mix en 200ml water haal ik 48 mini cc's eruit. Bak ze op 250deg voor 8 minuten..en wha la.
Ik heb 4 mini muffin vormpjes gehaald en het gaat als een trein in de hetelucht oven. Ik kan 48 in 8 minuten bakken.
Daarbij gebruik ik de pme mini cc pastel papiertjes en ze blijven goed plakken aan de cakejes. Ze slaat ook niet vettig uit zoals ik gewone boerencake mix omdat er geen boter wordt toegevoegd.
misschien ook interresant als je een groot bestelling krijgt.
Oh ja de mix cost 1,48euro bij de c1000 (48 mini cc's)

info@minniescakes.com