Re: Prijs gewonnen! En 50 jaar getrouwd!
Haha, vandaar!!! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Prijs gewonnen! En 50 jaar getrouwd!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Haha, vandaar!!! 
kiwi schreef:Ik vind je vlinders zoooo mooi! Zou je willen vertellen hoe je de randjes zo mooi goud hebt gekregen?
Vind ik nou ook.
Heb je ze van icing gemaakt?
Ja, gewoon van icing. Zoals je ze normaal ook maakt. Alleen heb ik na het spuiten van de buitenste randjes ze geverfd en extra goed laten drogen.
Daarna gewoon opgevuld en weer laten drogen.
Heb aan het eind de hele vleugels nog wat extra glans gegeven met glanspoeder.
Heel mooi gemaakt
Gefeliciteerd met je prijs!! Ik vind beide taarten erg mooi geworden.
Alleen heb ik na het spuiten van de buitenste randjes ze geverfd en extra goed laten drogen.
Bedoel je dat je geverfd hebt direct na het spuiten? Dan is de icing toch nog heel zacht? En welke goudpoeder heb je gebruikt?
De randjes eerst een nachtje laten drogen natuurlijk. Anders is het inderdaad nog te zacht.
Ik heb poeder van Squires.
Heel erg mooi. Vooral de goud/wit combi.
Gefeliciteerd met je prijs!
Gefeliciteerd......
Hele gave lente taart......
Gave CC...geweldig dat geheel....
Prachtige creaties!!
Gefeliciteerd!
Die met het hertje is schattig,maar die met die vlinders is vast het meeste werk geweest.Super!
mooi hoor! en wat is je hertje lief geworden zeg!! een vrolijke lente taart!!
Je prijswinnend hertje ligt er zo snoezig bij,mooi en lief.
De bruidstaart en cc's zijn ook erg mooi geworden.
Mooi gemaakt!!
gefeliciteerd hoor een terechte winnaar
, volgend jaar iedereen maar weer meedoen wel zo eerlijk 
Leuk (en terecht) dat je hebt gewonnen! die staat vast te pronken in je kast:)
Leuke taarten
Lieve bambi enne gefeliciteerd met je prijs!
Allebei hele leuke taarten!!!
Wel jammer dat Jolanda niet mee mocht doen omdat het niet eerlijk zou zijn, en jij wel, maar voor jou niet minder leuk natuurlijk! En de taart ziet er goed uit 
Scheelt dat ze mij nog niet kennen. Kleine zit er pas een paar maanden en ze wisten dus nog niet dat ik ook taarten maak. En ik wist niet dat Jolanda ook een kind op dezelfde school heeft en dat zij niet mee mocht doen. Anders had ik er eerst wel even over gesproken op school. 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Prijs gewonnen! En 50 jaar getrouwd!