1 Laatst bewerkt door Notje (19-04-2009 12:23)

Onderwerp: Ik kan geen voetbal meer zien

Weer een opdracht voor een voetbaltaart.Ik stelde voor om er een voetbalschoen op te maken,maar nee het moest pers

Groetjes Notje

2

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Foto....:lol:
Ja na je 5 de voetbal kan ik mij voorstellen dat je er geen meer kunt zien....;)

3

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

marliesb schreef:

Foto....:lol:

Nou jij was snel :)

Groetjes Notje

4

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Ja....ik ben een snelle....:lol:
Ik vind hem wel prachtig....
Leuk met dat gras erbij....

5

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

erg leuk gedaan ;)

bofkont.. al 5 voetballen :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

ik heb voor 1 juni mijn eerste voetbaltaart staan maar vind deze echt prachtig

7

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Vind hem erg leuk geworden!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

8

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Ondanks dat je er zelf niet helemaal tevreden mee bent, vind ik hem wel hartstikke leuk! Een tip voor taart opdrachten: Als je er al geen zin in hebt op het moment dat de klant jou benadert, moet je gewoon nee zeggen hoor :)! Het moet niet ten koste van jezelf gaan.

Groetjes Laura!

9

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Aangezien ik volgende maand voor het eerst voetbaltaarten moet maken wil ik ze wel zien. Leuk is het. Ik sla het gelijk op.

10

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Hele leuke taart hoor, ik moet voor mei ook een communie taart maken en ook een voetbal - AZ taart. Heb jij aan de zijkant 1e communie gezet of gewoon communie. Ik ben niet zo thuis in dat soort dingen.

11

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

linda1 schreef:

Hele leuke taart hoor, ik moet voor mei ook een communie taart maken en ook een voetbal - AZ taart. Heb jij aan de zijkant 1e communie gezet of gewoon communie. Ik ben niet zo thuis in dat soort dingen.

Eeeeehm,ik heb gewoon communie gezet.Is er ook een 2e communie dan? :p

Groetjes Notje

12

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Errug leuk! :Y

13

Re: Ik kan geen voetbal meer zien

Mooi hoor.

Groetje,
Toetje