Onderwerp: Gratis voor een drieling!
Bij ons in Emmen is vorig jaar een drieling geboren en rond de kerstdagen stond er een stukje over dat gezin in de krant. Er stond dat ze er lang over hadden gedaan om kinderen te krijgen en dat ze het financieel ook niet breed hadden omdat de man geen werk had. Ik heb toen gemaild met de krant of ze misschien belangstelling hadden voor kleertjes die van mijn dochter waren geweest. Die had ik al die tijd bewaard maar deed er niets mee. Zo heb ik dus mailcontact gekregen met deze mensen en een tijdje later 2 dozen met kleertjes heen gebracht. Ze waren er erg blij mee! En toen heb ik ook aangeboden om een lekkere taart te maken voor hun 1e verjaardag (gratis natuurlijk) en dat leek ze wel leuk.
Aanstaande donderdag is het zover dan worden de drie dames 1 jaar. Ik mocht helemaal zelf weten wat ik ging maken en hoe ik hem ging vullen.
Helaas wilde ik een kroontje maken, maar waarschijnlijk niet genoeg tylose erdoor gedaan want hij zakte steeds in
Erg jammer. Maar ik moest de taart vandaag wel afmaken omdat ik verder deze week geen tijd heb.
Maar toch vind ik hem leuk geworden 

Ik hoop dat ze het leuk vinden en waarderen!
Hij is gevuld met 2 lagen mona aardbeienkwark + op 1 laag nog wat verse
aardbeien 
www.freewebs.com/taartvanrenate