1

Onderwerp: nog eens een snelle taartje

2 biscuits gemaakt op woensdag.. met de bedoeling dat ik de eene donderdag zou vullen en bekleden en de andere ff in de vriezer zou gaan om zaterdag gevuld en bekleed te worden.  Nou ja mij broertje was gezakt met zijn rij examen dus geen taart donderdag. we zijn niet na de ouders van mij vriend gegaan dus geen taart bekleed en zo zaterdag... Vanmorgen krijg ik een telefoontje van mij moeder... Haar tante de zij vanaf haar 16de niet heeft gezien kwam vanmiddag.. mij moeder natuurlijk super blij ging soep en zo maken.. wij moest ook komen en zij had gevraagt als ik iets lekker mee kom nemen :D YAY ik mocht eindelijk mij taart bekleden :D
Gewoon biscuit.. gevuld met aarbeivlaai vulling en een laagje witte chocopasta.
De taart was echt paars.. maar ja op de foto lijkt et meer blauw.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IORTTKA4.jpg

Oh en deze biscuit was echt lekker hoog.. 11cm ongevuld :D verhoogd 18cm blik (was eerlijk gezegt vergeten om de timer te zetten.. dus heb de eieren heeeeeeeeeeeel lang gemixt)

2

Re: nog eens een snelle taartje

wat een leuke taart

groetjes gea

pluk de dag

3

wat een lief taartje :Y

Ik hoop dat het een gezellige middag geweest is :)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

Een heel lief taartje zeg! :Y

Mooi!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

6

Prachtig!

7

Bommeltje schreef:

wat een lief taartje :Y

Ik hoop dat het een gezellige middag geweest is :)

Was super gezellig.. Zij heeft haar hondjes meegenomen totaal 6 hondjes en 2 peuters rond rennen hahahaha

8

Leuk taartje! En ont-zet-tend hoog :P

Groetjes Laura!

9

Prachtig

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

10

Leuk hoor.

Groetje,
Toetje