Onderwerp: Rode rozen
Ik ben niet erg actief meer op het forum (dit omdat ik sinds kort samen met een vriendin via inernet handgemaakte baby- en kinderkleding verkoop, zie www.krokokids.nl. Het blijkt toch lastig 2 hobby's tegelijk uit te voeren... Dus het taarten schiet er een beetje bij in op het moment.) maar ik kijk wel vaak naar al het moois dat voorbij komt!!
Voor afgelopen vrijdag mocht ik een bruidstaart maken voor een collega van mijn man en zijn vriendin (nu natuurlijk zijn vrouw )
Op verzoek een stapel in de kleuren van de trouwkaart.
De onderste en bovenste zijn gevuld met pure ganache en verse banaan en de middelste met slagroom en verse banaan.
Toen we 's avonds op het feest kwamen kreeg ik allemaal hele enthousiaste reacties Heel erg leuk!!
Esther (Essie) ging met me mee om te helpen opbouwen en heeft 's ochtends (terwijl ik nog druk was met vullen, bekleden, tappen, pareltjes plakken...) alle roosjes van kelkjes voorzien en een lading blaadjes gemaakt.
Toen we op het punt stonden om weg te gaan en ik dacht dat we alles hadden zei ze: 'zullen we deze ook maar meenemen?' met de STRIK in haar hand...
WAAAAAAAAAAAAAAAAH was ik die dus echt bijna vergeten!!
Dus Esther, nogmaals: mijn dank is ZEER, ZEER groot
lang verhaal, en dan nu de taart:
Groetjes Erika