1

Onderwerp: Ze storten in wat doe ik fou???

Hoiiii,

Ik heb zojuist voor het eerst cupcakes gemaakt. Maar ze storten in!!! Ze pasten niet allemaal in de oven dus in twee etappes gedaan. Nadat de eerste ingestort waren heb ik bij de lading het deurtje een stukje opengezet zodat ze langzaam konden wennen. Maar helaas......
Dus mijn vraagje is: wat heb ik fout gedaan???

Ik heb er ook nog een toef botercreme opgedaan moet ik ze dan tot morgenochtend in de koeling bewaren of gewoon op de keukentafel???

Groetjes
     Barbara

2 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (19-04-2009 20:27)

Re: Ze storten in wat doe ik fou???

cakejes die instorten? Inzakken bedoel je denk ik. Waarschijnlijk zijn ze dan nog niet gaar, heb je erin geprikt voordat je ze eruit haalde?
Als ze nog vies zijn als je er met een prikker in prikt dan zijn ze nog niet klaar

botercreme kan buiten de koelkast worden bewaard, ik zou ze wel afgesloten bewaren in een koektrommel of iets dergelijks

3

Klein & Fijn is voor het showen van je baksels; voor vragen zijn de andere rubrieken bedoeld.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

@ Marianne: Sorry!!!

@ verliefd meiske: Ja ik bedoeld dat ze inzakken. Maar mijn sateprikkertje was echt mooi schoon. Dus ik dacht zo die kunnen eruit. En omdat het de eerste keer al misging de tweede keer met dat kiertje gedaan.

Ik heb de cc's in een tupperware doos gedaan. Dus morgen maar kijken wat ze er op het werk van vinden.

5

laat de prikker er even inzitten niet gelijk erin en weer eruit
in doe de prikker erin oven dicht wacht een seconde of 10 en kik dan of hij schoon is

groetjes

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl