1

Onderwerp: Appel & worm

Het ging niet helemaal zoals gehoopt. Het zou een ronde appel worden, maar helaas 1 biscuit mislukt... Dus nu een halve appel.

(hij was iets mooier geweest met een blaadje, maar ik was eigenlijk wel klaar voor vandaag :), het is ook een zomaar taartje voor mezelf )

http://www.experiencethetaste.com/Appel&Worm.jpg

"They claim everyone was born, but I don't recall it. Maybe I was having one of my blackouts "

2

Re: Appel & worm

erg leuk. duidelijk een appel, door het steeltje

3

Errug leuk gemaakt! :thumb:

4

ziet er heel leuk uit

groetjes gea

pluk de dag

5

Ik vind hem super.

Groetjes Sabina

6

Hij is Leuk!!!!

7

wat een leuk idee.... Ik zat net te denken om deze week een afscheid cadeautje (taartje dus) te maken voor een juf van de psz van mijn zoontje...  Ik denk dat ik dit eens ga proberen...Erg leuk!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

Die is leuk :)

9

Heel leuk gemaakt!

10

OH, wat een leuk idee! Weer

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

11

Nog een tip: Het steeltje zit in een kuiltje. Ik heb het kuiltje gemaakt met een schilmesje. en de fondant er zachtjes ingedrukt tijdens het bekleden.

"They claim everyone was born, but I don't recall it. Maybe I was having one of my blackouts "

12

ik vind hem echt heel leuk..

Zoals mijn man zegt je bent een lekker "ouwe"taart ;)
kijk ook ff op : http://www.mijnalbum.nl/Album=QJTZX8R4

13

Leuk gemaakt!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

14

Voor gewoon zomaar ... een heel erg leuk taartje! Je wormpje is echt helemaal grappig.

Groetje,
Toetje

15

Leuk idee, mooie kleur groen ook!

16

Hele grappige taart....
Leuk dat wormpje.....