Re: Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....
Wauw, wat gaaf en superknap gemaakt, petje af hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....
Wauw, wat gaaf en superknap gemaakt, petje af hoor!
ik ben sprakeloos...wat fantastisch 
Wow, die kleuren zijn echt helemaal zoals in de film. Zo helemaal technicolor-3D-vlammend. Maar dan met electric colors natuurlijk!!
Superdetails en te gek gefotografeerd. TOP!!
geweldig, maar dat zal je zelf ook wel hebben gemerkt aan het aantal reacties :-)
Mooie taart hoor!!
Ook is deze taart al eens gemaakt door "de taartfabriek" uit Hank.
Ik wil wel even wat rechtzetten, Het is niet de taartfabriek, maar de taartboetiek in Hank. hihi
Groetjes petra
wat is die mooi
Wat een stomme taart zeg!
Ik dacht ik moet een originele reactie plaatsen en dit heb ik nog nergens zien staan....hahaha
Maar goed nu even serieus: wat een prachtige taart met een fantastische details zeg. Ik blijf kijken..echt schitterend gedaan 
Heel heel heel erg gaaf!!!! Mooie kleuren en zeer goed nagemaakt, ze lijken echt heel goed!!!En inderdaad de film is ook erg leuk dus zeker even kijken!!!
mooooooi!
Wauw! Geweldig geboetseerd, en al die details. Echt super. Maar ik vind vooral ook je kleuren prachtig. Zo lekker knal en sprekend. Heel heel gaaf!
schitterend gedaan!
Jeetje zeg, wat is deze SUPER
Echt ga zo nog een keer kijken en nog eens en nog eens en....
Jolanda
Echt superleuk!!!!!!!!!! Ook ik heb em ter inspiratie opgeslagen!
*..zucht..* Zou het zijn omdat ik vanmorgen al om 3.45 uur op moest, of vanwege je waanzinnig, megagave,prachtige taart, dat ik nu zo wezenloos naar t scherm zit te staren??? Uiteraard het laatste Corinne, en ik was nog maar net van je "Kitty" bekomen...
Wauw!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem.
hier hebh ik maar 1 woord voor: WAUW
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................(ben er helemaal stil van)
Supergave taart! Echt knap geboetseerd
helemaal WAUW
Wat mooi gemaakt zeg! Super 
Ik snap dat je deze met plezier gemaakt hebt, hij is geweldig!
Schitterend ! Zoonlief van 2 naast me: d
WOW wat een mooi plaatje....echt super mooi gemaakt en lekker flitsend
Echt supergaaf!!!
Prachtig! Mooie kleurenm,heel sprekend!
Ik sla hem ook op hoor, hier kan ik nog heel veel van leren.
SUPER!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....