1

Onderwerp: 1 roos met de wondermold!!!!!

een collega vroeg mij een taart te maen voor haar verjaardag. ze wist niet precies wat ze wilde hebben qua onderwerp. tot het moment dat ze liet vallen dat ze bloemen leuk vond. prima, ik heb haar niet verteld wat ik ging maken, maar deze stond hoog op mijn lijstje van taarten die ik nog wou maken. de taart is een chocobiscuit gevuld met dulche de leche en bokkepootjes slagroom.

http://www.v-aken.nl/fotos/taart25-2.jpg

http://www.v-aken.nl/fotos/taart25-1.jpg

2

Re: 1 roos met de wondermold!!!!!

Jee, wat een originele en mooie taart, super gemaakt

Alles goed???? nee 3 fout

3

KEIGAAF.....:thumb:
Heel mooi gemaakt.....

4

WOW!!! Die is echt mooi!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Wat leuk verzonnen zeg!

Groetjes Helma

6

uit het boek gehaald van debbie brown, dus niet verzonnen hoor. was ik maar zo goed :-)

7

wow mooi zeg! Ik zet hem op mn lijstje voor over 2 jaar ofzo :D

8 Laatst bewerkt door monique53 (19-04-2009 07:39)

WOW, ik heb er geen andere woord(en) voor. WOW. ik heb er veel meer woorden voor, maar WOW

in welke boek van Debbie Brown staat deze? ALSOF ik het zou kunnen maken, maar ik mag blijven dromen.

9

Jeetje....wat knap! En ook al komt ie uit een boek, hier is ie nog niet eerder voorgekomen, dus weldegelijk origineel!

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?

Heel, heel mooi!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

10

hij staat in het boek dream wedding cakes. het biscuit heb ik onderaan bijgetrimd, zodat er een conus ontstaat, bekleed met een dun laagje marsepein, bladeren gemaakt van cirels van 15 cm in doorsnede die van fondant zijn. maar de buitenste 4 bladeren zijn van flowerpaste. alleen moest de flowerpaste eigenlijk modeling paste zijn. en mn flowerpaste was niet helemaal gelukt. k wou het kleuren, maar dat gaat bijna niet na een dag, dus k heb t even in de magno gedaan, maar t kwam er heel heet uit. k denk dat het daardoor nogal uitgedroogd was. weer wat geleerd. misschien hebben jullie hier iets aan mochten jullie het zelf willen maken.

11

Schitterend!

Er schijnt altijd wel ergens de zon

12

lise schreef:

hij staat in het boek dream wedding cakes. het biscuit heb ik onderaan bijgetrimd, zodat er een conus ontstaat, bekleed met een dun laagje marsepein, bladeren gemaakt van cirels van 15 cm in doorsnede die van fondant zijn. maar de buitenste 4 bladeren zijn van flowerpaste. alleen moest de flowerpaste eigenlijk modeling paste zijn. en mn flowerpaste was niet helemaal gelukt. k wou het kleuren, maar dat gaat bijna niet na een dag, dus k heb t even in de magno gedaan, maar t kwam er heel heet uit. k denk dat het daardoor nogal uitgedroogd was. weer wat geleerd. misschien hebben jullie hier iets aan mochten jullie het zelf willen maken.

bedankt voor je info en tips

13

super mooi 

groetjes gea

pluk de dag

14

Super gaaf gemaakt!!!
Voor hoeveel personen is deze?

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

15

Mooi!!

16

severn schreef:

Super gaaf gemaakt!!!
Voor hoeveel personen is deze?

hij is voor ongeveer 17 personen!

17

Heel erg mooi zeg, dacht eerst dat het een close up was van een roos. Maar nee het is gewoon een hele taart. Super mooi hoor! :thumb:

18

Wat leuk gemaakt!

19 Laatst bewerkt door Nathanya (23-04-2009 19:28)

Wat een ontzettend leuke taart!!! nog weer een voor mn verlanglijstje, zucht.... :)

Ik vind juist dat die buitenste bladeren door dat uitgedroogde zo mooi echt lijken...

Groetjes, Tante Fondante
www.tantefondante.tk

WOW! Wat een gaaf idee!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

21

Heel mooi!

22

Super goed gemaakt!!!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

23

Mooi gemaakt hoor en wat knap dat je het in deze grootte aandurfde, want in het boek zijn het volgens mij 1-persoons taartjes. Heel mooi!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!