Re: Bruidstaartje van Rianne en mij :)
Gave taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartje van Rianne en mij :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gave taart!
Rianne, en Mascha, super leuke stapel!
Mooi gemaakt!
Hoi Mascha,
ik zal je niet mailen, maar probeer het via hier. Ik vraag me namelijk af welke uitsteker je hebt gebrukt als kleine ster/bloem achtige vorm. Ik heb zelf namelijk de orchard flower al wel, maar vind de kleine bloem/ster vorm er zo mooi bij.
Kan je me helpen? Alvast bedankt.
Zooooooo mooi!!!!
Leuke taart! Simpel en sjiek! Hij lijkt heel veel op een avatars van iemand van het forum.
Hoi,
Wauw wat een aparte blauwe kleur en die uitstekers zijn prachtig! Mooie strakke taart.
Klein vraagje: wat hadden jullie in de taart gestopt, vulling bedoel ik?
Het is een dummie Lekker piepschuim
Het is een dummie ;) Lekker piepschuim
Hoi,
Dat vermoedde ik al, maar desondanks is ie toch prachtig!
Leuke taart! Simpel en sjiek! Hij lijkt heel veel op een avatars van iemand van het forum.
Klopt, van latinesta, als ik het goed heb uit mijn hoofd, maar die had hem dan ook weer van een Amerikaanse taarten site, waar Mascha hem gespot had!!!
Enne... Moniek, volgens mij kun je Mascha gewoon mailen hoor, al weet ik ook dat dat 'sterretje' boven op een calyx cutter is!
schitterend !
Hoi Mascha,
ik zal je niet mailen, maar probeer het via hier. Ik vraag me namelijk af welke uitsteker je hebt gebrukt als kleine ster/bloem achtige vorm. Ik heb zelf namelijk de orchard flower al wel, maar vind de kleine bloem/ster vorm er zo mooi bij.
Kan je me helpen? Alvast bedankt.
Oh, je had me wel mogen mailen hoor, maar ik vind het wel lief dat je me ontziet Ik had het dus alleen niet gelezen.
Het is inderdaad de calyx wat Rianne (aka taartdoos, aka muppet ) al zei van deze set: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2662
We waren ge
Schitterende taart meiden! Maar dat wisten jullie natuurlijk wel, deze staat ook nog op mijn to-do-list
En leuke uitstekers! Waar heb je die toch vandaan?
Maaruh... jullie werden Statler & Waldorf genoemd? Ik kan 't me n
Heel erg mooi!!!!
ooooo wat een prachtige, stijlvolle super gave mooie taart!!!!
Heeeeee, deze heb ik al meerdere malen bewonderd maar nu zie ik dat ik nog niet eens gereageerd heb...
Dus bij deze, super taart!!!!
Mooi gedaan, leuke kleur blauw.
Heel erg bedankt Mascha, ik heb namelijk binnenkort een bruidstaart met die grote bloemen. Maar alleen die grote vind ik zelf een beetje eentonig, vandaar dat ik ook graag de kleinere bloemen erbij wil Thanks!
Super leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartje van Rianne en mij :)