26

Re: Verschil tussen stapeltaart en stapel bruidsstaart?

Ja, ik rol normaal gesproken wel erg dun uit hoor, voor de smaak ook meer. Ik zie altijd mijn plastic tafelkleed er al door heen.
Wat dikker uitrollen zal ik eens proberen.
En de botercreme misschien iets dikker smeren, maar ja, teveel botercreme vinden de meeste mensen die ik ken ook niet echt lekker...

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

27

Mij eigen bruidstaart was dus een stapeltaart, ik vind dat mooier dan dat met die aparte 'borden' en die gaten erin.
En gewoon fondant, want dat vinden wij lekkerder. Wij houden dus niet van marsepein, wat geloof ik erg raar is, want iedereen zweert erbij, lijkt wel!
Gelukkig maar dat smaken verschillen!

happiness is a piece of cake!

28

Wendy artc131 schreef:

Ja inderdaad soms wel ja..
Soms kijk ik op de site van iemand (kan zo uit mijn hoofd niemand noemen, zou ik ook niet netjes vinden) en dan zie ik dat een bruidstaart minstens twee keer zo duur is als dezelfde taart zonder 'bruids-' ervoor! En dan moet je de proeverij ook nog apart afrekenen..

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

29

Zelf maak ik altijd een dikkere laaf fondant om een bruidstaart zodat ie zeker goed strak is.
En ik vind het zelf helemaal niet raar om meer te vragen voor een bruidstaart omdat:

De taart gratis op locatie word bezorgd en opgezet.
Er een gratis proefavond is.
Ze per laag een andere vulling kunnen kiezen ook smaken met alcohol zitten er bij.
Geen stapel kosten.
En de rest ben ik even kwijt maar ik vind deze punten al genoeg om ''iets'' extra te vragen.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Ja Charissa en Petra, dat vind ik ook, maar ik bedoel, bij sommigen moet je voor al die dingen ook nog

31

Wendy artc131 schreef:

Ja inderdaad soms wel ja..
Soms kijk ik op de site van iemand (kan zo uit mijn hoofd niemand noemen, zou ik ook niet netjes vinden) en dan zie ik dat een bruidstaart minstens twee keer zo duur is als dezelfde taart zonder 'bruids-' ervoor! En dan moet je de proeverij ook nog apart afrekenen..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

En ik bedoel nou precies iemand die het allemaal apart rekent,

33

die ben ik hier nog zelden tegen gekomen,..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

34

Als je inderdaad echt alles nog apart zou rekenen dan zou het inderdaad raar zijn om veel meer te vragen.
Aan de andere kant vind ik dat als je echt iets mooi's kunt maken zoals le beau gateau en cake affair bijvoorbeeld dat negen euro per stukje wel duur is , maar als mensen het ervoor betalen waarom niet?
Wat is duur en wat niet???
Vooral een kwestie van meningen denk ik...

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

35

Ik dacht zelf ook wat meer te vragen voor bruidstaart dan gewoon.
Voor gewoon vroeg ik steeds

Berichten [ 26 tot 35 van 35 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Verschil tussen stapeltaart en stapel bruidsstaart?