Re: Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....
Dit is echt schitterend! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....
Dit is echt schitterend! 
wauw die is echt heel mooi 
Hij is echt super!!! Gave kleuren, super geboetseerd!!! Een prachtig totaal plaatje!!!
Jeetje wat een kunstwerk!
En wat een mooie felle kleuren zeg!
*applaus*
super echt heel erg mooi gemaakt
Erg leuk gedaan!
Wat een geweldige taart!!! Mooie kleuren ook.
Spetterend, wat een geweldige taart!!!!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!
Ik vind m supergaaf! Wat een geweldige kleuren!
Hij is werkelijk prachtig. De kleuren knallen van mijn scherm, prachtig kleurgebruik!!! Je hebt het zeeleven ontzettend goed weergegeven. Geweldig gewoon.. ik kan er niet over ophouden hoe mooi ik hem vind! 
Hij is echt SCHITTEREND !
dit is er echt in die hoort bij de categorie : GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG!!!
je moet er toch niet aan denken om dit aan te snijden. hij is super, maar dan ook echt supderdupergaaf!!! heel mooi uitgevoerd! kleur, beeltenis en uitstraling. deze taart heeft de X-factor! 
heel erg goed geboetseerd!!
Helemaal geweldig deze taart! Prachtige kleuren!!!
Wow!!! Echt helemaal geweldig !!!!
Prachtig!!!!!!
GEWELDIG!!!!! Wat een supermooie taart zeg!!
Mega!!!
Echt mooi die kleurtjes!!!
En zeer goed geboetseerd.
Net uit de film gezwommen...
W
helemaal super!
Supermooie taart! De kleuren zijn perfect. Mag ik vragen welke kleuren je voor Dory en Nemo hebt gebruikt? Zonde om aan te snijden!
O, Corinne, weer zo'n beauty, ik vind hem zoooooo mooi en kleurrijk! Mijn man geeft achtergrond commentaar: 'wat een mooie kleuren!'
Wow..hij is super mooi geworden. Lijkt net echt allemaal!
Super
Wat jij maakt is een klasse apart , wat fantastisch! Ik blijf er naar kijken met grote bewondering. Zooooo mooi!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Yes!! Deze heb ik met veel plezier gemaakt.....