1

Onderwerp: eerste gumpaste roosjes

gisterenavond heb ik bij Lieselotte van LiloTaart een workshop rozenboeketje gevolgd. Het was ontzettend gezellig en leerzaam. Ik denk niet dat ik het geduld heb om zulke prachtige boeketten te maken als ik hier wel eens voorbij zie komen, maar ik ben toch wel heel blij met wat ik gisteravond voor elkaar gekregen heb ! Lieselotte, nogmaals bedankt voor een geslaagde avond !

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/gumpasteroosjes1.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/gumpasteroosjes2.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: eerste gumpaste roosjes

Heel mooi gemaakt!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

3

WOW geweldig

4

Mooi zeg, echt heel erg goed gedaan :thumb:.

Groetje,
Toetje

5

Ze zijn goed gelukt zeg!

Groetjes Elise

6

He hier staan ze !

Ik hoop dat je je er toch nog een keer aan gaat wagen, je zult zien dat het dan al een stuk sneller gaat!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

7

Mooi gemaakt!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

8

Te gek, net echt! :Y

9

dit zijn de rozen die ik wil leren maken, wie heeft er tijd om mij dit te leren, in september of later, graag in Noord Brabant maar als het niet anders kan mag het ook verder, uiteraard betaal ik ervoor. liefs Birgit

Niemand is gelukkig, wees Niemand

10

birgit58 schreef:

dit zijn de rozen die ik wil leren maken, wie heeft er tijd om mij dit te leren, in september of later, graag in Noord Brabant maar als het niet anders kan mag het ook verder, uiteraard betaal ik ervoor. liefs Birgit

Lilo zit in Oudenbosch, dus N.Br.
Ik ga morgen voor een workshop puzzelen, maar wil dan gelijk rozen maken afspreken. Je kan bij haar een wensworkshop doen. Mijn dochter wil ook graag en ik denk mijn nichtje ook wel. Dus misschien jij ook?

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

Erg mooi gemaakt.

Wil ik ook nog leren.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

12

heel mooi

Wat mooi, niet van echt te onderscheiden!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

14

Boska schreef:

Lilo zit in Oudenbosch, dus N.Br.
Ik ga morgen voor een workshop puzzelen, maar wil dan gelijk rozen maken afspreken. Je kan bij haar een wensworkshop doen. Mijn dochter wil ook graag en ik denk mijn nichtje ook wel. Dus misschien jij ook?

goed idee maar gaat dan iedereen rozen maken of is dat voor iedereen iets anders. en oudenbosch is inderdaad niet ver. dank je wel voor je reactie

Niemand is gelukkig, wees Niemand