1

Onderwerp: Oud belegen.......

Maar hij voelt zich nog jong! De man van mijn moeder is vandaag 65 jaar geworden,
dus officieel "bejaard"...... Moederlief ligt op bed met een heftige hernia (wordt vlg week geopereerd) en vroeg gisteren of ik dan vandaag gebak mee kon brengen van de bakker. Dan hoefde ik me niet zo druk te maken in de keuken..... Ja toedels!
Ik ben lekker zelf aan de slag gegaan ;) Kon ik meteen een nieuwe vulling proberen met mergpijpjes, en lekker dat 'ie is! Ik wilde de cijfers eigenlijk rechtop hebben maar ondanks tylose en drogen mislukte dat helaas!

http://i43.tinypic.com/wkrdi1.jpg

2x gevuld met een laagje frambozenjam en mergpijpjesvulling (zie ingezonden recepten) afgesmeerd met bc-extra met frambozenextract.

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

Re: Oud belegen.......

Hoi,

Hij is heel leuk en fris geworden. Sterkte met je moeder.
Ze zal vast erg blij zijn met zo'n eigenwijze dochter die het lekker zelf doet!
Zou ik ook doen hoor.....

3

Ik zou ook zo eigenwijs doen hoor:lol: leuke taart geworden voor zo'n korte tijd

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

4

geweldige taart. heel leuk, daar zal je moeder wel van opfleuren, ook al heeft ze zo'n OUDE man hahaha

5

Vrolijk taartje!! Gefeliciteerd :D

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

6

Oh ziet er leuk uit en ga nu ff snel kijken bji de recepten voor de mergpijpjesvulling. Was ie lekker?

7

linda1 schreef:

Oh ziet er leuk uit en ga nu ff snel kijken bji de recepten voor de mergpijpjesvulling. Was ie lekker?

Ik vond de vulling zalig! Had iets meer moeten opstijven, maar had geen tijd ;), zeker in combinatie met de frambozenjam (vlg mij kan elke jam hoor!)
Ook met de bc-extra erg lekker. De volgende keer wil ik de taart eens afsmeren met jam i.c.m. deze vulling.

8

Zou dat kunnen dan, afsmeren met jam en vulling zou je fondant/marsepein niet gaan smelten dan?

9

Ik heb hier op het forum gelezen dat als je de jam kookt en zeeft je daar dan mee kan afsmeren, heb het alleen nog niet geprobeerd. Maar het lijkt me in combi met deze vulling wel lekker eigenlijk. Misschien nog wel lekkerder dan met bc, omdat dat toch weer een andere samenstelling heeft. Ik zat effe te brainstormen voor mijn volgende taartje ;)

Leuk taartje!

En ja je kan afsmeren met jam en dan smelt de fondant/ marsepein niet!

11

Wat een lief bloemig taartje. Jammer dat je cijfers niet rechtop bleven staan. Kon je ze niet rechtop zetten met een sat

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

12

maris1979 schreef:

Wat een lief bloemig taartje. Jammer dat je cijfers niet rechtop bleven staan. Kon je ze niet rechtop zetten met een sat

13

ziet er heeeel leuk uit   en nu ga ik even naar het recept kijken  klinkt in ieder geval verrukkijk

groetjes gea

pluk de dag

14

Wat een leuk taartje!

En je kunt ook gewoon afsmeren met jam maar inderdaad even goed zeven....is wel heel zoet met de fondant samen....maar gewoon eens proberen

15

Leuk vrolijk taartje joh! Zie dat jij helemaal fan bent van je nieuwe bloemuitstekers en terecht, want ze zijn ook erg leuk.
Ik denk dat je de cijfers misschien iets te dik gemaakt hebt voor de korte droogtijd.
Extra tylose erin wanneer je niet veel tijd hebt om te laten drogen kan ook helpen.

Groetjes marjolein

Zoete groetjes, Marjolein

16

Errug leuk taartje! :thumb:

17

Ziet er echt leuk uit hoor!

Groetjes Tweety!

18

Vind d ecijfers zo liggend ook erg leuk geworden.
Gefeliciteerd met je moeder.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Berichten [ 18 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Oud belegen.......