Onderwerp: Mallen Play-Doh/gips
Die mallen van hard plastic gebruiken jullie toch niet?? Zijn het alleen de play-doh en gips mallen die van siliconen o.i.d. zijn??
Groet Nicole
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Mallen Play-Doh/gips
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die mallen van hard plastic gebruiken jullie toch niet?? Zijn het alleen de play-doh en gips mallen die van siliconen o.i.d. zijn??
Groet Nicole
hoi,
zijn inderdaad de plastic mallen van play doh
Je wil niet weten wat je allemaal kan gebruiken
Maar de tubbies bijv, zijn inderdaad van de harde plastic mallen, die voor klei sets te gebruiken zijn.
Je kan ook bijv, de mallen gebruiken die in de adventcalenders staan. Wellicht alleen een paar keer want die gaan snel kapot. Maar wel leuk
Op gegeven moment zie je in alles (en dat bedoel ik met alles) dat je die evt kan gebruiken als hulpmiddel voor je taarten hobby
hihi nou ik ben nu idd al hard aan het denken en zie overal vormen en dingen in hahahaha van het weekend mijn eerste cupcakes en binnenkort mijn eerste taart:)
grinnik, ik bedacht met vanmiddag nog dat de playdoh letters misschien maar eens door mama moeten worden gebruikt
ja grappig he;) je ziet overal ineens mogelijkheden:) hihi
ik heb zelfs vanmiddag een setje voor mezelf gekocht
met allemaal snoepjes
ze hebben nu voor 7 euro kleine thema setjes favorite foods met als bonus een opbergbox ervoor
die ik gezien heb hadden thema's snoepjes, sandwich en pizza maar er zijn er meer
ik ben er nu mee aan het prutsen, foto's volgen
hihi:) ik heb gisteren een setje gekocht om zeepjes te maken;) maar die gebruik ik voor marsepein...Ik ga vanavond even lekker aan de slag en foto's volgen!! Inge ik wil jouw foto's ook zien:):)
inge en missnicd, ik ben benieuwd waar ik jullie foto's kan vinden! En inge waar heb jij die setjes gekocht? gewoon bij intertoys ofzo?
Het is mij uiteindelijk niet gelukt. Ze zijn te hard!
ik heb zelfs vanmiddag een setje voor mezelf gekocht
met allemaal snoepjesze hebben nu voor 7 euro kleine thema setjes favorite foods met als bonus een opbergbox ervoor
die ik gezien heb hadden thema's snoepjes, sandwich en pizza maar er zijn er meer
ik ben er nu mee aan het prutsen, foto's volgen
die setjes heb ik ook gezien bij de bart Smit, zijn leuk, zit nog te twijfelen om ze te halen, ben benieuwd naar je foto's
ben toch benieuwd hoe dat dan werkt
als ik gipsmallen ga kopen.
ik vul ze met marsepein (kan dat ook met rolfodant ?)
moet ik dat smelten ?
en hoe haal ik ze eruit ?
diepvries ?
veel vragen sorry
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=475
Ik heb veel gipsmallen en gebruik bovenstaande om ze er uit te halen. Ik gebruik ook fondant in de mallen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Mallen Play-Doh/gips