1 Laatst bewerkt door peet78 (16-04-2009 16:00)

Onderwerp: welke kleuren kan je het beste gebruiken voor een taart?

ik had laatst als bestelling een mooie paarse taart gemaakt met een witte strik. ik kreeg thuis veel posotieve reacties maar het bezoek van de klant vonden de kleuren dus niet super en wilden het niet eten. nu is mijn vraag wat voor kleueren kan je het beste gebruiken.

dit was de taart:
http://i256.photobucket.com/albums/hh193/peet78/DSC03000.jpg

2 Laatst bewerkt door Sproet75 (16-04-2009 16:04)

Re: welke kleuren kan je het beste gebruiken voor een taart?

Huh?! Dit is een schitterende taart!
Denk niet dat het aan het kleuren ligt maar puur en alleen die visite!
Wat willen ze dan? Natuurlijke kleuren? Dus voortaan alleen maar bruin met groene taarten dan.. :lol:
Marsepein is nu eenmaal gekleurd (of fondant en MMF) dan moeten deze mensen een taart zonder marsepein bestellen, of ben ik nu heel erg kort door de bocht????

Nogmaals: mijn complimenten voor je onwijs mooie kleur!!

3

wat een rare reactie, Ikd enk ook zeker niet dat dit aan je taart ligt maar meer aan de mensen.
Die mensen moeten dan maar aan een slagroomtaart gaan hahahahah.
ben het met sproet eens mooie taart en met de kleur is helemaal niks mis mee.

ga lekkker door zo.

4

Nou ja de kleur proef je toch niet? Hij is prachtig!

Wat een B***shit. Sorry hoor :o maar meid dat lag echt aan het bezoek hoor, heb hier altijd alleen maar goeie reacties op mijn sprankelende kleuren.
Dus gewoon zo doorgaan!

Mmm das pas lekker!

5

Dat paars is juist een hele mooie kleur! En combineert super met dat wit!!

Wat een onzin van die mensen. Idd, laat ze lekker een slagroomtaartje bij de supermarkt halen..... Overigens ook stijlloos om zoiets tegen je gastvrouw te zeggen over de door haar bestelde taart!!

Nee, hoor, lekker doorgaan met het maken van zulke leuke taarten!!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

6

Wat een rare mensen zeg! Ik hou zelf alleen van appeltaart en slagroom en eet daarom nooit taartjes als de onze, maar dat komt omdat ik niet van fondant en marsepein houd. Dus dat ligt echt niet aan de kleuren die je gebruikt. Gewoon lekker doorgaan met leuke kleurtjes gebruiken en je niets van die rare mensen aantrekken.

7

tja, wat moet je daar nu van zeggen. Er zijn wel meer mensen die bang zijn van kleurstoffen, want daar gaat het volgens mij om, vervolgens eten ze alle soorten snoep, ook paarse.

8

ik vind het een super mooie taart! maar misschien zijn z einderdaad bang voor de kleurstoffen. volgende keer even overleggen misschien wat ze voor iets willen. succes!

9

Nou, je bent niet de enige hoor die dit commentaar krijgt. Mijn moeder bv heeft ook het liefst witte taarten. Zwart, blauw, paars zijn kleuren die je niet zo snel eet. Je kan het nl niet associ

10

Ik vind het ook een heerlijke taart, om op te eten ;)
Maar ik heb ook wel regelmatig dat mensen die een paarse of zwarte of donkerblauwe taart zien zeggen dat dat er niet zo smaakvol uitziet.
Misschien niet natuurlijk of zo.
Roze, geel, wit en oranje is geen probleem. Misschien toch iets natuurlijker?

Ach, dat bezoek weet niet wat ze gemist hebben!

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

11

bedankty voor jullie reacties. ik begon al enorm aan mezelf te twijfelen...

12 Laatst bewerkt door christol (17-04-2009 09:14)

Nee hoor niet aan jezelf gaan tweifelen, kleuren zijn waanzinnig mooi juist!  ik heb nog nooit commentaar gehad op de kleuren, meestal juist dat het zo machtig is, maarja dat heb je nou eenmaal met marsepein, moeten ze maar kleine stukjes snijden!

ga lekker zo door hoor!!!

trouwens had je een spierwitte taart gemaakt, hadden ze hem wl gegeten en daar zit ook kleurstof in, maar dat snappen ze dan weer niet

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

13 Laatst bewerkt door kiwi (17-04-2009 10:01)

Een heeeeele tijd geleden was er ook groene ketchup te koop. Die is inmiddels ook niet meer te verkrijgen geloof ik. Toen ik die een keer voorgeschoteld kreeg moest ik echt wel over een drempel heen om dat in mijn mond te stoppen...

Dat geld denk ik ook voor mensen die niet aan deze taarten gewend zijn...

Maar bij

14

kiwi schreef:

Een heeeeele tijd geleden was er ook groene ketchup te koop. Die is inmiddels ook niet meer te verkrijgen geloof ik. Toen ik die een keer voorgeschoteld kreeg moest ik echt wel over een drempel heen om dat in mijn mond te stoppen...

Dat geld denk ik ook voor mensen die niet aan deze taarten gewend zijn...

Maar bij

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » welke kleuren kan je het beste gebruiken voor een taart?